23 de setembre 2008

Merci!

Tan simple, tan curt... i de vegades tan important que pot ser un simple "Merci!"

Avui he tingut dues bones notícies. La primera me la guardo per mi, perquè són sensacions, sentiments, entre altres coses entendre que el camí entre A i B no passa per C, si no les coses es poden confondre.

La segona bona notícia és que si tot va com ha d'anar m'he tret un pes de sobre... un pes que hagués durat 33 anys mes a mes. Pels que no ho heu endevinat encara... m'he tret la hipoteca de sobre.

Ara tinc una preocupació menys i més espai interior per seguir amb el meu camí endavant, i la conversa d'avui m'ha donat ànims per seguir caminant.

Gràcies per escoltar-me i per entendre'm... com a mínim no em sento tan "bitxo raro"

Fins la pròxima!

La paraula del moment: "merci!" (era evident,no?)
La frase per passar la tarda: "la pròxima serà millor"