24 de setembre 2008

Prou!!!



Vull deixar de pensar, de donar voltes, d'anar cap aquí cap allà, vull deixar d'arrossegar aquest sentiment que m'atravessa el cervell de punta a punta.

Vull ser jo, viure, riure, plorar i pensar.

Vull estimar, cantar, enfadar-me, sortir, menjar, beure un bon vi, xerrar, seure al sofà i descansar, córrer, caminar o passejar.

Vull veure món, olorar totes les olors, fer l'amor, escoltar totes les músiques i totes les fresses, vull sentir com la pluja em fa tremolar, vull enfonsar el cap a la pica, vull gratar-me la nuca, vull tenir son i vull dormir.

Vull somniar, vull veure els amics, vull sentir com algú s'adorm sobre la meva panxa, vull tenir un dia dur a la feina, vull treure'm els mitjons a l'arribar a casa, vull mossegar un gelat, vull veure una película dolenta al cine, vull mirar fotos, vull fer fotos, vull fer zapping compulsivament, vull comprar una rentadora, vull tenir un cap de setmana ple de coses per fer, vull dormir fins que arribi l'hora de dinar, vull veure com es fa fosc un dimarts, vull cridar ben fort enmig d¡un silenci...vull, vull, vull!!!

Vull poder... i no sé si no puc o no vull.

I encara no puc fer res d'això en pau.

Demà serà un altre dia, i suposo que veuré què n'he après de l'avui. Ara encara no.


La frase de la tarda: "el temps ho posa tot al seu lloc"

L'antifrase de la tarda: "Quan de temps i a quin lloc??????"

Una cançó per acabar el dia (em quedo amb el que diu, amb el que no diu i amb el com ho diu):