03 d’octubre 2008

Divendres...


Avui m'he llevat amb moltes lleganyes, però res que una bona dutxa i un esmorzar no puguin arreglar.

No m'agrada recordar el que somnio...

Ahir el dia va acabar-se més bé del que m'hagués pensat unes hores abans. Feia temps que volia parlar del que vaig aconseguir parlar ahir, ara només falta poder fer-ho fer amb normalitat, però ahir va ser un primer pas per posar-ho a lloc. Costa molt parlar-ne, perquè fer-ho és reviure tots i cada un dels records d'aquells dies... i el meu caparró encara evoca tots aquells sentiments d'una manera massa real.

Una sobretaula massa dura, unes escales on desfogar-se (gràcies a les dues persones que hi eren, però sobretot a una), tres setmanes que no desitjo a ningú, milions i milions de pensaments alhora, males cares mal dissimulades, una carta sense enviar, mil coses per dir, fòbia als calendaris, un passeig amb barca premonitori i tot plegat seguit d'un any per oblidar.

Si més no avui sóc capaç d'escriure-ho sense posar-me tan nerviós com fa un temps. Potser és el primer pas.

I avui és divendres i tinc ganes que arribi dimarts.... per posar-hi Mar pel mig.


La frase del dia: "L'home és amo dels seus silencis i esclau de les seves paraules"

Una cançó per avui:



Bon cap de setmana.

3 comentaris:

JUDIT ha dit...

Ei Jordi,

Veig que ja has tornat del teu primer viatge de negocis, i com ha anat? Ja has venut moltes motos??? Bé nen per si no t'enrecordaves, avui en Joan se'ns fa un any més gran (vell no, eh!), li farà ilusió si el felicites..
Ja li vaig explicar la bona estona que vam passar a Riudellots mirant Hotel Cochambre, quina és la següent Festa Major???

Espero que aquest comentari t'arrivi, pq altres vegades que ho he intentat, no he tingut èxit.

cuida't molt.

Petons

Judit

Anònim ha dit...

ara ja sé que puc comentar!
pero em sentiré malament...realment fas uns comentaris bonics, "apagats moltes vegades"...
ens veiem llampatboy:)


ALBA

txell ha dit...

Bones,

ja fa uns dies que segueixo el teu blog, les teves cançons del dia, les teves frses del dia... estar mb!

jo sòc per aquests mons simplamen perque la meva cosina me'l va crear, i mira, de tan en tan escric alguna coseta.
Tot i que encara hi ha moltes coses que no se com acaben de rutllar...

En fi, que passis un bon cap de setmana amb una mar calmada pel mig.

petons

TXeLL