29 de novembre 2008

Massa hores robades...

Massa hores des que vaig sortir de Santiago de Chile. Gràcies a la gran competència de la companyia Air Comet i la seva exemplar eficàcia, he pogut gaudir del magnific parc interior de l'aeroport de Buenos Aires durant 7 hores més de les previstes... Moltes gràcies!!

Després un viatge més còmode del normal (m'han recolocat a primera), però no suficient com per no tenir el cos mig destrossat.

I ara assegut en un banc a l'aeroport de Madrid a l'espera del pròxim pont aeri per arribar a "casa" (després només quedarà una horeta de cotxe...).

L'única cosa positiva és haver conegut gent (encara que a la força) amb qui m'he acabat trobant bé, sempre és divertit fer amistats accidentals... fèiem la nostra gràcia: tres catalans, un alemany i dues chilenes amunt i avall per l'aeroport de Buenos Aires rient com si anéssim borratxos... per haver-ho filmat.

Ganes d'arribar a casa... comptant que em vaig llevar ahir a les set del matí hora catalana... no està malament.

Avui no hi ha cançó, però sí una frase que m'ha ressonat pel cap les últimes hores:

"Si un no està bé amb sí mateix, no pot estar bé amb ningú, quan un està bé amb sí mateix, pot estar amb quasi tothom..."

Bon cap de setmana.