16 de desembre 2008

Ara ve Nadal... i què?


No em ve de gust menjar sopa de galets, no em ve de gust decorar cap arbre, no em ve de gust empatxar-me de turrons, no em ve de gust rebre targetes de felicitació, no em ve de gust veure barrets de pare noel, no em ve de gust veure llumetes, ni estrelles ni pessebres, no em ve de gust menjar dotze raïms, no em ve de gust posar-me una girnalda al voltant del coll, no em ve de gust anar a esperar tres senyors disfressats, no em ve de gust sentir nadales a tota hora, no em ve de gust que em desitgin bon any, no em ve de gust cap película nadalenca, no em ve de gust que la gent m'abraci perquè sí, no em ve de gust beure cava, no em ve de gust sentir les cançons del disc de la Marató, no em ve de gust que em pengin una llufa, no em ve de gust menjar canelons, no em ve de gust cap d'any, no em ve de gust reis, no em ve de gust Sant Esteve i no em ve de gust Nadal.

Tot i això, em ve de gust fer 13 dies de festa.

La frase de dia:

"Quan el que et ve de gust et queda lluny, somriu mirant el que tens a prop"


Una cançó per enforquillar un dimarts estúpid recordant una tarda de diumenge estranya però divertida:

3 comentaris:

Xisti ha dit...

Estic d'acord en moltes de les teves afirmacions, però...
mai hi haurà prou sopa de galets i torrons en la meva vida!

;) ànims que 13 dies de vacances si valen la pena d'aprofitar, encara que sigui en la direcció contraria que la resta de la gent.
BONES VACANCES I RÈS MÉS DONCS!!

alba maicas ha dit...

i et vé de gust felicitarme? perquè el dia 29, en faig un més.
sé que continuu sent petitona. pero ... que hi farem :)

un peto i una abraçada.

Anònim ha dit...

"Ni galets ni gall dindi avui menjarem, tampoc cantarem ni ens estimarem, ni a la tia Pepa n'hi darem un tall encara que resi la missa del gall..."


(segur que vols un nadal d'aquests?)
(aix...)


jejeje


Lau.