23 de gener 2009

Hiding...




Quan mires el cel i no t'agraden els núvols....
Quan obres els ulls i no t'agrada el que veus...
Quan despertes i no t'agrada el que somniaves...
Quan t'escoltes i no t'agrada el que sents...
Quan crides i no et surt la veu...
Quan mires al mirall i no t'agrada el seu reflexe...


Poden semblar molts "quans"... i de fet, ho són:


Quan mires el cel i el sol et fa pessigolles al nas...
Quan obres els ulls i el que veus et sorprèn...
Quan despertes i rius sense saber massa perquè...
Quan no pararies de xerrar amb tu mateix...
Quan crides i la teva pròpia veu t'espanta...
Quan mires al mirall i hi veus algú que somriu...


T'has preguntat mai quantes oportunitats tindràs a la vida?

Una més que tots els errors que cometis.



La frases del dia:

"Em buscava a mi mateix i vaig trobar una vida sencera que m'esperava"
"Caminava mirant enrera... i em vaig perdre tot el que tenia davant"
(La Rata)

Una cançó per el cap de setmana (no me'n cansaré mai):

3 comentaris:

TXeLL ha dit...

"silenci"

la cançó s'ho mareix!

jo també la tinc el meu repertori, i ara ja callo que vull gaudir d la cançó

Laura. ha dit...

sí senyor.

em trec el barret.

;)

Laura.

Laura. ha dit...

"Queda lejos aquel mayo, queda lejos Saint Denis,que lejos queda Jean Paul Sartre, muy lejos aquel París..."