16 de gener 2009

La rata que parla


Si et ve de gust intentar-ho, si fa temps que et ronda pel cap, si fa massa dies que hi penses, si aquest pensar-hi et fa somriure... per què no provar-ho?

Una rata que parla... pot ser interessant? No ho sé, però a la rata li ve molt de gust saber què se sent... jejeje

O sigui que en breu espero poder dir que ja és una realitat.

Segurament és una nimietat, una tonteria, un gra de sorra esquifit i lamentable al costat de la immensitat de l'univers, però per mi és important.

Apa doncs, fins la pròxima!!

PD: Perquè em costa tant i tant entendre les caixeres del súper quan em parlen?
I per què em fan tanta por quan em contesten? :-P

La frase del dia:

"Primer factura, després cobra i al final ja vendràs, només és qüestió d'invertir l'ordre..."

Una cançó per el cap de setmana:

1 comentari:

Pamtu. ha dit...

i jo em pregunto...

...les rates abaixen la tapa del vàter?

;P

Laura.