12 de gener 2009

Nadal un xic més tard....


Dilluns, i una setmana sencera per davant... què més es pot demanar?

És curiós com les coses poden canviar en poc temps. Sembla que tot segueixi igual, que les coses siguin com havien estat els últims mesos, però de cop te n'adones que l'indicador de bateria està a dalt de tot, que tens totes les ratlletes de cobertura i que tens ganes d'obrir les portes al món i entrar-hi.

Per dins moltes coses segueixen igual, no cal enganyar-se, i si tingués la vareta màgica tot seria molt diferent, però això no treu que tenir 30 anys acabats d'estrenar, salut, una família que m'estima incondicionalment (tot i les terrabastades que pugui cometre), una feina que m'omple, una neboda que ara mateix és el millor antídot que es pugui prendre, una gent al meu voltant que em cuida (sí sí... vosaltres, ja sabeu qui sóu!!) i un local al costat de casa on poder desfogar-me sempre que vull... és per estar content i orgullós. Que falten coses? Sempre en falten, però aquesta és la gràcia, no?

I ja que parlo de locals... quines ganes que em truquin i em diguin que ja ha arribat!!! Sé que ve d'Alemanya i que això vol el seu temps, sé que porto temps esperant i que ara no vindrà de dos dies, però a mesura que s'acosta el moment no puc evitar posar-me molt nerviós!!!

Us penjo una foto del que estic esperant, perquè si us dic que és una Roland TD-20 segurament us quedareu igual:



No em canso de mirar-la... que "munica" que és ella!!

Doncs apa, us deixo mentre segueixo esperant que em soni el mòbil i m'avisin que ja és aquí!

Molt bon començament de setmana a tothom.

Les frases del cap de setmana:

"M'agraden les cebes de color carbassa"

"Nai cala hendelyato laituva i hendenyat Laurelindórenan..."

Una cançó per un dilluns somrient:

1 comentari:

Laura. ha dit...

"Tu sonríe y veras,
como todo lo que hay en tus ojos parece que brilla.
Que la vida es legal,
y al final lo que da si lo coges son más de tres días.
A poquito,
que sonrias se contagia la mía.
Y los ratos oscuros se harán de colores,
mientras sobre alegría no falten canciones..."

http://www.youtube.com/watch?v=p8FqH6NmZzg

:)

Laura.