09 de febrer 2009

Contradiccions...

Avui no hi ha fotos...

No ha sigut un dia per fer el turista (de tant en tant s'ha de treballar, no?) i a més a més intentar pujar fotos em fa perdre la paciència...

De tota manera avui no hi ha hagut massa imatges interessants per recordar.

A punt de marxar d'Austràlia m'envaeix un sentiment estrany. He descobert un país meravellós, una gent encantadora i una ciutat increïble, i ara no em podré treure de sobre les ganes de venir a gastar-hi més temps, perquè el lloc s'ho mereix.

Per altra banda avui suposo que se m'ha encomanat l'ambient que es respira al país.

Notícies, diaris, radios, tothom parla del mateix... i no és per menys, ja que els incendis de moment s'han endut 150 persones i les previsions no són massa optimistes per que fa a les pròximes hores.

Per tranquilitat de qui llegeixi això, sóc força lluny del caos, però tot el país està en un estat de commoció estrany, com estabornit, fora de lloc.

Demà a primera hora me'n vaig cap a Nova Zelanda, a veure si em sorprèn tan com ho ha fet Austràlia...

D'aquí me n'enduc més records dels que puc acumular... Cangurs, sol, ferris, koales, vistes, aigua, vols massa llargs, un accent complicadíssim, gelats, la cara vermella, una aigua molt salada, jet lag, un rellotge traïdor, reunions previsibles, feina feta, molta feina per fer, unes fotos xulíssimes, l'aigua de la pica girant cap a la dreta, maletes noves, un cocodril al plat, un zoo, un pont enrome, l'Òpera Hall, somriures, un didgeridoo (que espero arribi en condicions), i mil més que en podria escriure.

10 dies rodons.

La conversa absurda del dia:

- Aixx.... enyoro els meus dies de primera figura de "l'american ballet"
- Però si no hi has ballat en ta vida!!!
- Ai, deixa'm estar, dona!!


Tres paraules per avui:

Estratosfèric, Narcisita, Taxatiu.

La frase del dia (per tu, "cosineta")

"Necessito aprendre a ser jo" (La rata)

Una cançó per parpallejar més del compte...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

bon viatge cap a nova zelanda!

merci ;)


"cosineta" jaja

Laura. ha dit...

Where troubles melt like lemon drops...


tu saps les vegades que he tancat els ulls i he vist aquest lloc?


:)


Lau.

PD: Estratosfèric, Narcisita, Taxatiu... quines paraules més prescindibles... (jiji).