26 de febrer 2009

De dins cap enfora...


"Agafar-se fort la pell, notant com les ungles es claven entre les costelles. Apretar amb força, vinclar els dits cap endins fins notar els batecs del cor a la punta dels dits i, d'una estrebada forta i seca, esgarrapar el pit amb totes les ganes del món i unes miques més, per poder esquinçar-te l'ànima.

I notaràs com totes les emocions, els sentiments, els dies i les nits que feia massa dies que s'acumulaven dins del teu pit vessen sense poder-ho remeiar cap a fora.

I sentiràs com l'aire pur, un aire net, entra dins teu i t'omple.

I llavors, simplement, aixeca't i camina..."





- T'estimo!
- Jo també!
- Jo primer...
- Jo més...
- Jo tot!
- Jo sempre...



La frase del dia:

"Lo mejor es perseguir cosas imposibles. Luego, cuando ya no lo haces, la vida no tiene sentido" (La Buena Vida)



Una cançó per un "demà divendres" (si esteu sols... pugeu el volum dels altaveus):