03 de febrer 2009

Geelong

Despertar significa haver dormit... doncs em sembla que avui no m'he despertat. L'estranya sensació d'estar a les fosques quan el teu món brilla, o la sensació de notar el sol a la cara quan el teu món dorm.

Rodejat de gent que parla com un americà nascut a Olot... això sí, sempre amb un somriure a la cara, cosa que s'agraeix.

Un detall prou pràctc... els bitllets estan plastificats!!!!

Difícils de portar a la cartera, però ja t'hi pot caure el cafè, el suc de taronja o el que sigui... ells intactes!

Començo el dia amb un rellotge al canell que em diu que és hora d'anar a dormir, i sembla que el meu cos encara li fa cas!

No sé si m'acostumaré mai als volants a la dreta i a conduir per l'esquerra... una cosa tan banal com conduir es pot convertir en una aventura o en un esport de risc... finalment opto per passar a ser el copilot, per avui prou experiències, no tinc el cap per aquestes coses.

Un matí treballant sota el sol i una tarda per mi, per passejar, per prendre l'aire, per descobrir un racó de món prou bonic i per menjar un gelat realment bo (nosequè de cireres i maduixes).

Algunes fotos d'avui:


La vista des de la porta de l'hotel



Una panoràmica de Geelong


Una altra panoràmica del passeig de Geelong


Suposo que aquí és normal tenir un hidroavió aparcat al moll


Doncs res, ara una banyadeta per relaxar-se (jejejeje), deu minutets a la sauna, una dutxa i cap a sopar.

La frase del dia:

"el alma tiene ilusiones, como las aves alas. Eso la sostiene" (Victor Hugo)

Una cançó per acabar el dimarts... he vist poca gent dir tantes coses sense obrir la boca... definitivament, si la música decidís posar-se a ballar, no ho faria millor (merci pel descobriment!):

3 comentaris:

gemma ha dit...

avui sí!! definitivament sí!!
avui t'he llegit nou hores abans no ho haguéssis escrit!! jajjja

que què he fet jo el dimarts?
doncs ajudaré a la Lorena a fer uns cultius de neurones, aviam si n'aprenc, i miraré de passar bé el dia sense que el costipat, que ja ha pres força, m'ho dificulti excessivament. :P

cuida't!! ens llegim!!

gemma

Anònim ha dit...

De res.
Cuida't molt i k tinguis un bon son.

Anònim ha dit...

Quines vistes des de l'hotel...

De tot en diuen treballar!!!
Quina enveja sana; i jo tancada 6 hores dins d'una farmàcia...
M'he equivocat de feina!!!!

Records!!!