15 de febrer 2009

Made in USA

La primera sensació és la de tenir el cos en un lloc i el cap en un altre... una pallissa de viatge per arribar des de Nova Zelanda fins a Indianapolis.

La sensació estranya d'haver viscut dos divendres, i els dos a sobre un avió. Suposo que els que fan la volta al món sovint no barrinen tant, però a mi la sensació de marxar el divendres a les 19h, estar 12 hores sobre un avió i arribar a Los Angeles el mateix divendres a les 10h em va deixar... encuriosit... jeje.

Indianapolis és... americana. No entendré mai com funciona aquesta gent, de debò. No em posaré a criticar, perquè no toca, però la sensació de ser completament diferent d'ells no me la treu ningú.

I avui m'he llevat entre cansat i mort.. encara no ho sé, però passar el dia tancat en una macrofira de motos... ha sigut "durillo".

I ara a l'hotel, amb les cames demanant a crits que m'estiri, un Outlook demanant a crits une shores de dedicació i escoltant una música que em demana a crits que torni!

La frase del dia:

"El temps ho posa tot a lloc..." (Quant de temps i a quin lloc???)

Fotos d'Indianapolis:

On he passat gairebé tot el dia:



La vista des de l'habitació de l'hotel (planta 19):




Els americans són els reis del "show business"... era la desfilada d'una marca de
cascs de moto!!! (no, jo tampoc he vist cap casc...):

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bona nit!!!
El teu cunyat diu que li agrada molt aquest nou model de casc... Que si pots, ni portis un parell!!!!
Aquesta foto no la passo a Cassà!!! jejeje
Areveure i fins d'aquí a 3 dies!!!