05 de febrer 2009

Pròxima parada... Sydney

Avui no hi ha massa història per explicar...

M'he llevat d'hora, com sempre, massa d'hora. Dormir 3 hores no pot ser bo, però ahir a la nit una trucada des de Brasil em va despertar i em va fer engegar l'ordinador...

Esmorzar Continental (com m'agrada tenir un buffet de fruita!!), i cap a descobrir una mica més de la ciutat. Un "passeig" de 4 hores pels jardins botànics sota el sol, massa per mi. He tornat a l'hotel amb la cara roent i les cames mig atordides. Banyador i cap a recuperar energies. Com sempre, piscina i sauna (avui he passat del gimnàs).

Un dinar amb conversa inclosa (una cambrera que s'avorria i que de petita va estar a Barcelona de vacances), i una migdiada estruncada per una lectura enganxosa. "El clan de l'ós de les cavernes"... no pot ser que m'emporti un llibre de 546 pàgines per els vols transoceànics, que l'hagi començat avui i que em quedin menys de 100 pàgines... això no pot ser bo!! Hauré de deixar de llegir.

Un sopar que ha sonat a comiat... és curiós com la bona gent et pot fer sentir "com a casa" quan resulta que ets a l'altra punta de món i per feina. Puc garantir que he fet dues amistats a Austràlia, feines a part. Ja se que no llegireu això, però gràcies Mal, i gràcies Jill!!!!

I ara una estona de feina i a fer una bacaina, perquè aquesta matinada toca volar a Sydney, arribar allà i anar directe a reunir-me, o sigu que haig de tenir el cap un xic clar perquè no m'enrredin!! espero que les 100 pàgines durin poquet i pugui dormir una estona).

La frase del dia:

"Barcelona... Ooooh, what a lovely Olympic Games!!" (n'estic fart de sentir aquesta frase

Les fotos d'avui (són lamentables, ho sé, però és el que té haver marxat al matí sense càmera):


Un petit gran hotel, el Four Points Sheraton Geelong,amb una gent que es mereix un 10 (alguna un onze i tot.. jeje):



Tant sí com no he hagut de demanar "Spanish Paella", per la insistècia de la Jill... i m'han servit això... arròs bullit amb pebre vermell i ple de gambes i musclos (sense comentaris):



Apa, me'n vaig a veure si trobo "Wallabee 47".... "un poco más, un poco más... ¡anda mira, medusas!"

2 comentaris:

Lau. ha dit...

Però si tu no ets de Barcelona...

aix...

;)

escolta'm, cuida't molt, eh? i deixa el vici aquest de llegir tant... jo crec que és molt millor escriure...

(vale, ja callo)

;P

un petó!!

Laura.

PD: a veure si els trobes... http://www.youtube.com/watch?v=1uD8Ie2VbT4 (el so és pèssim, però...)

Xisti ha dit...

UUUAAALLLAAA!!!!

Com molen les fotos no? només he pogut fer una repassada superficial als posts, que me quedat sense internete al piset.
Però les primeres fotos deu n'hi do les panoràmiques!!!!