30 de març 2009

Enrampat...


Avui no hi ha conte...

Després d'un cap de setmana com aquest últim... les paraules quedarien molt petites i insignificants...

Simplement deixaré que un silenci es coli fins a l'últim raconet de la meva ànima.

...



Enlloc d'això, avui em quedo amb "moments" del cap de setmana:

- (...)
- Els teus ulls sí, la teva cara no.
- M'he tornat a passar de llarg!!
- No m'admiris.... mai.
- Té dues lletres? No ho pillo...
- Això sembla "Entre fantasmas"
- Et poso més Gloss?
- On és la cara de guapo?
- Aquests pits ja els tenies o són d'aquí?
- Ho respecto però no ho entenc...
- Podem marxar d'aquí si us plau?
- El súperjordi s'ha quedat a la porta
- Jo et calmo els dimonis i tu me'ls despertes
- T'hi has d'enfrontar
- Què mires?
- Perquè no?
- I tu, t'has enrampat?
- Jordi.... shhht.
- "... sí..."
- m'ensenyes els raigs X?



I avui a somriure... que ho necessito.

Una cançó per convèncer-me del que toca fer (anar fins a la porta i trucar):

2 comentaris:

Gemma ha dit...

he estat rumiant què escriure uns segons, però només se m'acut una paraula, i encara no sé ben bé perquè, suposo que per moltes coses.

gràcies.

:)

gemma

Monica ha dit...

la cara de guapo l'he pillat ràpid xDD