16 d’abril 2009

Sucre



Avui espero que el blog no "emfalegui"...

Sobredosi de sucre?

Potser sí, però de tant en tant a tots ens agrada agafar el pot de la xocolata i deixar-nos anar una estona, no?

Si no ho faig ara... quan ho faré?

Si algú té problemes amb els seus índexs corporals de sacarosa per culpa de les meves paraules...

Doncs té dues opcions:

- Mirar d'entendre'm i somriure pensant en lo burro que estic i la gràcia que fa veure'm així (i més si ho compares amb fa uns mesos)

- Fer clic a qualsevol altra pàgina web més interessant (aquí a la dreta en tens alguna... t'aconsello la becària que busca bombers per riure una estona)


Jo et recomanaria la primera opció... perquè t'estimo i m'importa el que pensis.

De passada, ja que estem "íntims"... dir-te que fa massa dies que tu i jo no compartim una ampolla de vi (si vols hi posem una mica de menjar al voltant). Se m'escapen coses que no voldria perdre'm, i tenim una conversa (i una disulpa, ho reconec) pendents.

Si llegeixes això ja saps què et toca, no? O ja tornes a tenir el mòbil sense saldo?


Una abraçada.



La resta... perdoneu, avui és un blog individualista.


La frase del dia:

"C-G-C-G-C-G-C-G"


Una cançó per un demà divendres, i per adonar-nos de que ens queda moooooolt per fer (puja el volum!!):

1 comentari:

Magrat ha dit...

Eiiii, moltes gràcies pel teu comentari i per fer-me publicitat! jeje...

Certament, tots tenim una part femenina i una masculina. Personalment, opino que s'han de potenciar totes dues, per suposat. Així que, ja saps: a gaudir al màxim del sucre i de la xocolata quan toqui!!;-)

I, per acabar, respecte a la resta del teu escrit, et faré un comentari molt profund: visca el vi i els somriures!! Iuupiii!