20 de maig 2009

Contrastos

Kuwait no m'entén... i jo entenc Kuwait.

De moment ens respectem, però no crec que ens acabem fent amics... Total, ens queda un dia per passar plegats.

50º són massa per mi. D'acord que no és una calor humida, i es pot passejar pel carrer sense haver d'arrosegar-se, però segueix essent massa.

Hi ha problemes pitjors...

No puc entendre (ni vull entendre) una societat que discrimina la dona perquè sí. Em posa molt nerviós veure els homes menjant plegats i les dones apart, com esperant. Em posa molt furiós veure una noia (encara que condueixix un Hummer de 120.000€) amb la burca posada.

I no segueixo perquè em poso de mala llet...

Clar, com que ho diu "el de dalt"... sincerament, me la sua "el de dalt" i les tonteries que digui o que facin creure que ha dit, i me la suen els progres que ho atribueixen al xoc cultural, a que no els entenem... en aquest aspecte són uns miserables. I punt.

En canvi, per l'altra banda, són agraïts en excés.

Una tarda en una llanxa foraborda fent l'animal, cortesia d'un dels meus anfitrions, i a sobre m'haig de sentir que estan molt honorats que hagi acceptat... (per cert, que estrany es estar dins el mar, banyant-se, fer la volta a l'horitzó i comptar 34 petrolers al meu voltant... i l'aigua cristal·lina, de debò!)

Un dinar de llepar-se dits, mans i braços, i m'haig de sentir que és un plaer compartir taula amb mi...

Ara, el tenir davant dos germans que es podrien comprar Catalunya pagant en efectiu vestits amb la túnica blanca, el turbant i uns rellotges més brillants que l'anunci de Swarowsky... impressiona, i molt. I encara més quan es posen a parlar de quines armes m'agraden més i comencen a sortir pistoles de tot arreu, al final la taula sembla aquells vídeos de la guàrdia civil de quan entren a un pis franc.

Com comrpendreu no he fet fotos... no fos cas que algú s'ofengués.

Ah, i una curiositat (important per no tornar)... no hi ha bars, no hi ha discoteques, no hi ha boleres, no hi ha sales de ball, etc.!!

La vida nocturna és nul·la, excepte en cases privades.

I l'acohol està prohibit per llei!!!

Això sí, el principal contrabandista del país és família de l'Emir ('equivalent al rei)... i al mercat negre les ampolles de whysky a 120,00€ cada una!!

Bufff... massa coses estranyes, i amb el cervell mig desfet per tanta temperatura encara no ho he processat tot...

Demà una mica més i a la nit... cap a casa!!!

Us penjo algunes fotos (no tinc càmera, he tirat de mòbil...)



Una vista "típica" d'un carrer qualsevol... cotxassos per tot arreu, encara que horteres com cap altre!!



Jo davant la barca amb la que hem anat a "jugar" aquesta tarda:



El típic cotxe que se't posa davant en un embús:



Una vista de Kuwait des de la llanxa:



La frase del dia:

"Volia comprar-me un Bugatti Veiron, però vaig preferir comprar-m un tanc... potsre l'ay que ve" (aquesta frase me l'han dit avui a la cara... i me la crec!!!)

Una cançó per oblidar aquest món i començar a pensar en el meu:

3 comentaris:

Xisti ha dit...

Jeje! Parlant de contrastos de contrastos ens hem coordinat amb els temes!

L'any que ve els manel a Cassà...
o a l'estiu!

Torna aviat que un món sense bars és incomprensible! (tot i que tu no eres l'abstemi???)

Gemma ha dit...

uuoo!! això és per flipar molt. cert.

i sobretot el fet que, a l'hora que has penjat el post, jo era al laboratori, a l'ordinador, amb aquesta música posada.

unabraçada!!

gemma

Magrat ha dit...

Ostres! Un lloc com aquest pot existir realment?

No hi ha bars! L'alcohol està prohibit! Es compren tancs i pistoles com qui no vol la cosa...Quin lloc més xungo, no? Sempre he pensat que m'agradaria visitar tots els llocs del món mundial, però ara veig que a Kuwait no puc anar-hi ni boja.

I a sobre masclistes a ultrança, ara sí que l'hem parida!