06 de maig 2009

Pànic vs Normalitat

Definitivament el món està perdent l'oremus... això si no l'ha perdut fa temps, no sé quina de les dues coses em fa més por.

Un refredat dels de tota la vida, tres dies covant-lo, un dia i mig perquè surti a fora i un cop a fora, tres dies per expulsar-lo. Els símptomes de sempre... malestar, mal d'ossos, mal de cap, i un cop de baixada, molta tos, mocs i esternuts...

Fins aquí la cosa no té més misteri... però si hi sumes el fet d'haver estat a Mèxic, encara que fós fa gairebé dos mesos... llavors és quan la gent perd la xaveta!!

Jo vaig fer la brometa, no ho negaré, és molt temptador tenir un refredat a sobre i no aprofitar per fer el comentari graciós de "ui sí, des que vaig tornar de Mèxic que no m'he acabt de treure aquest refredat de sobre..."

Ara, d'aquí a que algú (i no un de sol) s'hagi plantejat seriosament que tingui la grip porcina o grip nova o N1H1... hi va un bon tros!!

Però és el que tenen les alarmes socials... ens fan perdre el seny, la calma i qualseovl capacitat de raonar d'una manera civilitzada.

Anuncia per la tele que a Kuala Lumpur han mort dos senyors per ingerir llet en mal estat i als cinc minuts tens mig planeta llençant els iogurts!!

Em sembla que alguns en diuen Globalització, jo prefereixo dir-ne Tonteria...

Per la resta, un dimecres amb ganes de treballar després d'un dimarts tancat a casa suant, estornudant, mocant-me i notant cada un dels centímetres quadrats del meu caparró.

La frase del dia (avui 2):

"T'ho ha dit el metge que només és un refredat?" (sense comentaris...)
"Todos los cerebros del mundo son impotentes contra cualquier estupidez que esté de moda" (Jean de la Fontaine)


Una cançó per un "demà dijous":

4 comentaris:

Laura. ha dit...

"todos los cerebros del mundo son impotentes contra cualquier estupidez que esté de moda."

bona, aquesta...

Lau.

Gemma ha dit...

jo també he hagut de patir la psicosi de la grip del porc mexicà nou aquest.

la setmana passada, i encara a principis d'aquesta, he hagut d'aguantar un costipat dels guais,
i no pas poques persones em van fer el comentari de si havia estat a mèxic. al primer li fas "je, je". a l'enèsim li dius que ja n'estàs farta de la brometa, que NO, no has estat a mèxic, i que ja tens prou pena amb el coi de refredat com per haver d'aguantar les brometes.

però a part d'aquesta de mèxic, també hi ha la de que comences a fer cara de porc o la de que d'aquí a poc faràs "oing, oing". a veure, senyors: des de quan la grip porta gens del porc?

per sort, el meu refredat ja m'ha abandonat, i amb ell les brometes estúpides fruit d'una psicosi estúpida per un coi de virus que se'ls ha acudit d'escampar per les teles i radios i que es diu "excés d'informació innecessària".

per favor, que passi alguna cosa important al món i així canviarem de tema. i sinó, sempre ens quedarà la crisi.

au! bon elquequedadedimecres!!

gemma

Xisti ha dit...

Ja en som tres...
puta gripa/angines...

pd: felicitats culer!

Anònim ha dit...

sé una canço per un avui dimecres 6 de Maig del 2009 que t'agradarà!!

COPA, LLIGA i CHAMPIONSSSSSSSSS!!!!

jaja

"cosineta"