04 de maig 2009

Pont...pont... quin pont????

Oh que bé... tres dies de festa per poder fer el que et vingui de gust... JA!
Dijous a Figueres, amb massa vent, poca gent i una Nena Daconte confirmant les meves sospites... no faré comentaris del concert... no vull ser dolent.
I a partir d'aquí un cap de setmana de mal de cap, mal d'ossos, nas vermell, rajera, mocadors i malestar general... que bé!!
Per sort alguna cosa ha ajudat a passar-lo millor, com per exemple un beranar-sopar de divendres amb una família que ja m'ha fet seu, o un parell d'assajos de bon matí, o aquells 11 senyors que dissabte a la nit es van agradar, i ens van agradar molt més a nosaltres, o una amiga corrent per saltar 3 metres (sense massa sort... jejejeje), o un senyor pelut i guapo amb unes ungles com per anar a tallar filets!!!

I avui, amb tota la tos a sobre, cap a treballar...

Al vespre el dilluns somriurà... ara només tus.


La frase del cap de setmana:

"Madrid dos... Barça... SIS!!!!!!"

Un vídeo per no oblidar-lo mai:

2 comentaris:

Gemma ha dit...

aviam... que el refredat t'ha adormit les neurones?? que el supermegahiperfantàstic concert de la nena daconte va ser el divendres a la nit!! bueno, t'ho perdono, però només si em dius quina marca de xarop de la tos fas servir, que té una pinta de ratafia que no se l'acaba!! ;)

ah! i no, no vaig saltar els 3 metres de misèria, però si sumo tots els salts vàlids d'ahir vaig saltar 20,24 metres (10,40 cap amunt i 9,75 cap endavant) que van representar 26 dels 318 punts de l'equip, més d'un 8%. per tant, considero que per estar retirada del tot, les estadístiques tampoc no estan tan malament. (no, no s'hi val comparar amb els metres que hauria saltat en total fa quatre anys, que la Gemma ja no és la mateixa!)

bueno, me'n vaig ja cap al pis, que estar massa hores al laboratori no pot ser bo per la salut, i avui ja m'he passat.

unabraçada!!

ester_kandi ha dit...

Sí senyor! Un partit per no oblidar!!