03 de juny 2009

Yo era, tu ERES, él era....


Avui sóc portada del Punt diari...

Bé, de fet, és una mica agosarat dir que sóc jo la portada... diem que m'incumbeix, que m'afecta, que em toca el que no sona i que no m'agrada...

Per qui no sàpiga de què parlo:

http://www.elpunt.cat/noticia/article/4-economia/18-economia/44417-gas-gas-vol-acomiadar-28-treballadors-i-que-els-77-restants-sestiguin-quatre-mesos-a-casa.html

Au, a falta d'un... dos!!

Sembla que estiguem a la Happy Hour!!

No sé com acabarà, ni tan sols sé ben bé en quin punt concret estem... però no m'agrada que l'ambient estigui caldejat, que la gent hagi deixat de somriure i que les mirades comencin a estar massa esmolades.

En fi, no deixa de ser feina... per sort o per desgràcia... feina.

Qui sap... potser d'uqí uns dies tinc tot el temps del món per scriure el blog, o tinc uns quants dies de vacances per poder trobar-me a mi mateix... o potser ni l'una ni l'altra. Aquest és el problema... la incertesa.

De tota manera, no em sap tang reu per mi sinó per algú a qui potser li farà tremolar més les cames...

I en part també me n'alegro per algú altre (jejeje).



La frase del dia:

"Si obrim un Caprabo on hi ha la fàbrica, em demano la secció de congelats"


Avui no poso cançó, poso un link ESPECTACULAR, per veure'l amb calma. Us recomano veure tots els personatges, és impagable!:

2 comentaris:

consol ha dit...

gracies...
ho se ... de fet crec q soc de les poques persones q avui no ha perdut el somriure és més despres de molts mesos començo a veure una petita llum... jijijiji

Gemma ha dit...

vaaaaaaia plan, tu! bueno, deu ser que això que parlen sempre a la tele és veritat... què hi farem!

una abraçada, i records a la Bêtka demà!