14 de juliol 2009

Llambilles' Traffic Jams

No perquè hagi sigut un matí especialment cruel amb el trànsit, ni perquè m'hagi fet perdre l'oremus (ja l'hauria perdut fa mooolts dies), però suposo que el fet d'agafar el cotxe després de molts dies anant a treballar amb la moto, m'ha fet pensar de nou en les descomunals proporcions de l'estupidesa humana.

Llambilles és una població petita ( uns 700 habitants més o menys), però que té la característica d'estar just al mig de la carretera que uneix la costa amb Girona... i això li dóna uns súperpoders enormes... Fins al punt que Llambilles es podria "codejar" amb altres grans punts del nostre territori, com el Papiol, el nus de la Trinitat o Santa Margalida i els Monjos...

Jo no tinc res en contra de les 700 persones que viuen a Llambilles. Al contrari, en conec uns quants i fins i tot me n'estimo alguns... Que quedi clar que això no va amb ells, ja que ells (pel que hi he parlat) tampoc estan saltant per un peu amb la situació.

O sigui que primer de tot, un visca Llambilles!!

Ara, d'aquí a entendre perquè cada matí s'hagi de col·lapsar una de les carreteres més importants de la província... hi va un tros.

Sí, ja sé que els plànols de la variant estan aprovats, que les coses oficials van al seu ritme, que d'aquí uns anys les coses hauran canviat, i segons diuen les veus oficials, és la pròpia gent del poble que ho frena... Jejejejeje

Potser si no s'aprofitessin les obres per requalificar tots els terrenys agrícoles desaprofitats propietat dels qui manen i així poder treure'n un bon profit, les coses serien més senzilles. Cal recordar qui els ha donat els càrrecs que tenen? Senyors, és veritat que en temps de crisi s'ha d'aguditzar l'enginy, però això ratlla el robatori a mà armada!!!

El meu cervellet anodí i miserable, poc acostumat a les grans decisions preses per ments brillants recloses dins majestuosos despatxos, no pot entendre com és que cada matí es provoquen cues de 3 i 4 quilòmetres per travessar el nucli de Llambilles.

No ho entenc ni m'ho faran entendre, disculpin la meva marraneria, però no em treuran de seguir pensant que no és res més que el fruit de la seva incompetència, la seva mesquinitat i les seves ànsies per, gràcies a un càrrec electe, poder fotre mà a la caixa...

I mentrestant... a seguir avançant amb la primera, a ritme de Ronda Litoral, per poder fer els 12 quilòmetres que em separen de la feina, si tinc sort, en mitja hora de rellotge. Això dóna una mitjana espectacular de 24 quilòmetres per hora... que no se n'assebenti el senyor Saura, que encara ens limitarà la velocitat per la nostra seguretat.!!

Ja només em faltaria l'il·luminat de torn dient-me que perquè no faig ús del transport public...

En fi... com sempre, desafogar-se és l'únic que ens queda, perquè si no, entre uns i altres, ens faran ganes de muntar les barricades.




Per la resta... si veieu la noia de la foto, arrapeu-la bé i feu-li dos petons enormes, que avui se'ls mereix!!!!!!!!!!!!!!




La frase del dia:

"Contra la estupidez, hasta los dioses luchan en vano" (J.W.Goethe)


Una per passar el dimarts (avui per tu, petitota!!):

2 comentaris:

Xisti ha dit...

Bones Guapot!

Quin estrès de bon matí no?
Recomanació per la salut i l'humor d'anar a treballar a diari:
Jo vaig decidir l'últim temps de viure a cassà que per arribar a girona amb mitja hora com a mínim podia gaudir conduint entre arbres i corbes suaus, pel que vaig optar per passar cada dia per fornells...
Suposo que els de Fornells s'emprenyarien si ho fessim tots però a mi em permetia arribar amb el mateix temps que passant per Llambilles però amb un humor que donava gust de saludar-me!

Bon inici de setmana!, ja estem camí de mitja i d'aquí rés torna a ser culdesetmana!

Sònia ha dit...

Ohh aquesta de la foto la conec! xD
I sas que??? tan l'albertuxu com jo, ja tenim la teorica!!!!!!!!
un visca per nusaltres, i un visca més gran per la petarda de la foto!!!
Estic contenta per el meu apte jijij
un petó!!