27 de juliol 2009

Malsons a la tauleta...

Jo sóc part dels meus malsons?

O els meus malsons són part de mi?

On és la línia que separa un somni preciós d'un malson que et desperta amb la suor freda enganxada al front?

Vull saber qui controla els meus somnis i, el que em preocupa més... perquè m'odia?

Siusplau, vul deixar-ho, almenys una temporada.

Ara que ja ho puc fer despert, vull deixar de somniar de nits.


Cosineta... avui no hi ha conte, però el pròxim te'l dedico.


Una setmana estressant la que acabem d'estrenar.

Beneït estress.


Au, de caps!!!


Les frases del cap de setmana:

"Placa, placa i replaca..."
"Si creues un gat i un gos et surt un hamster..."
"Mami, no me dejes... mami, te quiero... mamiiiii"
"Anem a la playuqui?... Sí, cinc minuts i ens llevem..."


I una pregunta que m'ha intrigat tot un divendres a la nit:

"Les llàgrimes són fetes de mar o el mar és fet de llàgrimes?"


Una cançó per un dilluns d'arrancada (ja ho sé, l'he posada més d'una vegada... i què?). Avui per llegir-ne la lletra i quedar-te amb el que vulguis: