28 d’agost 2009

Big Size

Ja hi tornem a ser. USA em va gros, no me'n cansaré de dir-ho.

Tot és "supersized"... l menjar, les carreteres, els cotxes, els llits, tot, absolutament tot.

El viatge va ser molt correcte, i a més amb sorpresa a l'aeroport inclosa, fa il·lusió trobar-te amb l'expedició del Barça i compratir caminada amb ells (conversa amb en Puyol, en Piqué, en Bojan i en Pep, molt amables tots).

El primer vol amb 3 pel·lícules per intentar dormir sense èxit, després unes corredisses per l'aeroport de Newark (NY) per agafr l'enllaç i cap a Indianápolis.

A Indianápolis aquest cap de setmana s'hi respira gasolina. Coincideixen el Nacional d'enduro, de motocross, l'estatal de quads i el mundial de Moto GP, tot en dos dies... no sé si donarem l'abast.

La putada és que tinc les entrades per Moto GP però no crec que i pugui anar, per compromisos de la feina... a mi em tocarà estar a l'enduro, és el que té.

La foto, com que encara no n'he pogut fer moltes (vaig arribar ahir a les 00:30 hora catalana), doncs és de l'esmorzar d'avui, com podeu comprovar una cosa lleugereta, jejeje.

Apalins, me'n vaig a agafar la furgoneta i cap a rebre els periodistes, que començarem a provar les motos en breu.

Més info en pròxims capítols.

La frase del dia:

"Do you have some ample bikes inside your bggage?" (ui, que graciós senyor policia, que graciós)

Avui no hi ha cançó, el youtube m'està fent boicot.

Petons per tothom (per tu més, bonica!!!!!)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes gràcies nino!!!
Un altre per tu!.
Per cert,jo vull veure verd.

Anònim ha dit...

En sé d'un a casa que es morirà d'enveja per la teva conversa amb la gentdel Barça!!!
Bé, i pel viatge també!!
Una abraçada des de Llagostera city!!!

bu. ha dit...

no!! per aquí no hi passo!!

en Piqué i en Puyol no!!

(bueno, per sort coneixo la teva tendència a "grandiloquar" les coses...)

(potser sí que seràs una mica americà...)

;P

cuida-te'm!

Lau.