22 de setembre 2009

Avui?



Avui un blog materialista, consumista o superficial... però una part de mi també està a la superfície no? Suposo que la gràcia rau en trobar l'equilibri entre el dins i el fora, entre el món dels somnis i el real, el món tangible i l'intangible...

Doncs això, sense pretensions metafísiques, avui espero que m'arribi una caixa de cartró que fa dies que espero. I poder carregar-la al cotxe i esperar ansiós l'hora d'arribar a casa, deixar les claus i el telèfon, anar cap a l'habitació i desembolicar-lo...

Com un nen amb la bata mal cordada i els ulls plens de lleganyes el dia de reis, absolutament pres per l'emoció i l'alegria, una alegria exclusivament material i efímera, però al cap i a la fi una alegria.

I demà tornarem a la normalitat...

Quines ganes que tinc de poder gravar tot el que em canten els dits!!!!

Ah, i perdoneu la pobresa de paraules dels últims dies, però no sé perquè fa dies que no tinc ganes d'escriure, suposo que tinc les energies concentrades en altres afers un xic més transcendentals ara mateix.

Quan acabi la guerra, amb les mans esquitxades de sang, vençut o vencedor, tornaré arrossegant-me cap al cau a seguir recol·lectant paraules.

La frase del dia:

"La música es sinónimo de libertad, de tocar lo que quieras y como quieras, siempre que sea bueno y tenga pasión, que la música sea el alimento del amor" (Kurt Cobain)

Una cançó per recordar vells temps:

2 comentaris:

txell ha dit...

Buf! Nirvana...no fa falta dir res més. Els he descobert aquest estiu i m'ha captivat!

I guaita! El pc és com el que tinc a l'aula d'informàtica de la uni jejeje


Que vagin molt bé les gravacions i a veure si aviat les podem escoltar! :)

Gemma ha dit...

perquè vegis com està el pati: de trastos com aquest al laboratori de l'autonoma n'hi ha un, el de la jefa, i al laboratori de montpellier n'hi ha... espera que compto... deu? i no és pas que siguin moltq més gent, no... la llàstima és que a mi, per estar aqui només de pas, em toca el mac més vell que he vist a la meva vida. si hasta té torre i tot!! (però la pantalla és plana, eh!, no fotem!) :p

au! a disfrutar-lo, doncs!

i per cert, m'ha agradat molt la frase del dia, avui. :)

gemma