28 d’octubre 2009

30 motius...


Perquè ets la veu de les meves melodies
Perquè el teu somriure s'encomana
Perquè quan alguna cosa et cau no puc evitar somriure
Perquè compartim els somnis
Perquè 12 anys després encara em sorprèns
Perquè del "Time to hate" a "On Seràs?" n'hi van unes quantes
Perquè un saxo desafinat es transformi en una veu preciosa
Perquè el 43 va ser un gran descobriment
Perquè el món sencer t'hauria de sentir cantar
Perquè l'autotune amb tu es doni de baixa
Perquè aprenguis a gravar unes "palmes" d'una vegada
Perquè no t'amaguis més darrera el teu somriure
Perquè per ser a prop teu no fa falta abraçar-te
Perquè les odissees ja no són mariachis
Perquè aquesta sigui la definitiva
Perquè no toquis res de les meves coses siusplau
Perquè conduir amb tu és una aventura
Perquè la confiança fa fàstic
Perquè algun dia siguis tu la que vol tornar aviat
Perquè surts a gairebé totes les pàgines del meu àlbum de records
Perquè segueixis sortint-hi fins que et doni la gana
Perquè la teva sinceritat de vegades m'espanta
Perquè no faria falta escriure això perquè ho sabessis
Perquè de vegades ets l'única que em sap parar els peus
Perquè fem un bon equip
Perquè la millor abraçada que no desitjava va ser teva.
Perquè la paraula "música" tindria més mal gust sense tu
Perquè en podria esciure 30 més
Perquè em ve de gust
I perquè t'estimo...


Moltíssimes felicitats Anna!!


La frase del dia:

"Viu, somriu, i aprèn-te el cel"


Una de tu per tu:

2 comentaris:

Anna ha dit...

M'has fet plorar!!!!

Gemma ha dit...

Anna, perquè fa molts anys que et conec però no et conec, però també fa els mateixos anys que conec en Jordi, que sí que et coneix, i que em coneix, i la sensació que he tingut llegint això ha estat molt surrealista, però m'ha agradat, ho reconec.

unabraçada