02 de desembre 2009

Bruuum bruuuum!!!

Com un nen la vigília de reis...
No tobo millor manera de definir com em sento avui, jejeje.
Diumenge vaig acomiadar la petitona, que m'ha fet un servei increïble els gairebé dos anys que l'he tingut. No ha sigut la moto més gran (al contrari, és la més "petiua" que he tingut), ni la més ràpida, ni la més... no, res d'això.
Però sí que ha sigut, i de llarg, la més versàtil, la més pràctica i amb la que he fet més coses diferents.
Una moto ideal per anar a treballar, per moure't per dins de la ciutat, i també igual d'ideal per agafar la tovallola i plantar-te a la sorra en 15 minutets.
Còmoda, fàcil, lleugera i, amb algun retoc inclòs, una moto per quasi tot.
L'única pega... haver-me quedat la 125 enlloc de la 300 en el seu dia, però les circumstàncies eren les que eren, no cal detallar.

Ara toca la seva germaneta gran... a veure què tal!!!

Us l'heu d'imaginar com aquesta, però amb la cúpula més petitona i negra, el tub canviat (brrrrum) i una maleta darrera (si, toca anar amb maleta si la vull fer servir per anar a currar...)



Hi ha qui m'ha dit que no és una moto, que li falten les marxes, que no és una supersport, que és un pas enrera, bla bla bla.

Sincerament, després de tots els trastets que he tingut al garatge al llarg dels anys (i que no han sigut pocs), ara em ve molt de gust aquesta, però que molt.

Per tant... quines ganes que sigui aquesta tarda!!!



La frase del dia:

"Un libro abierto es un cerebro que habla; cerrado un amigo que espera; olvidado, un alma que perdona; destruido, un corazón que llora"



La cançó del dimecres: