14 de desembre 2009

Let's party?


Divendres, recollir les coses i marxar cap a casa, però amb la sensació que al cap de poc temps tornaria a tenir aquelles cares a prop, encara que en circumstàncies, per sort, molt diferents.

Una tarda d'encàrrecs varis, una dutxa merescuda i cap a Girona.

Normalment els sopars d'empresa fan mandra, molta mandra, i acostumo a saltar-me'ls.

Però aquest no.

Bàsicament perquè era un sopar d'empresa ideal. No era un dia que a tot arreu trobessis sopars, i la llista de convidats la vaig fer jo, al meu gust.

És el que té fer un sopar de comiat, que convides a la gent que vols.

I això fa que la nit acabi sent memorable.

Un gran sopar, amb un sobretaula en forma de rialles i ampolles de whisky tamany jumbo (gràcies, colla de cabrons!!), i després, de festa.

Feia temps que no reia tant, feia temps que no ballava tant, feia temps que el cap no em donava tantes voltes l'endemà. I feia temps que en un sol vespre no tenia tantes emocions de tants tipus i tan variades.

Una nit per fer-vos més especials del que ja éreu.

I el dissabte... per llençar, :-P

Per la resta, cap de setmana de maratons, concerts sota zero, dinars i sopars.

I avui dilluns, per sort ja el tenim acabat.


La frase del cap de setmana:

"estàs bé?" (gràcies per preguntar, de debò, depsrés de la pregunta ja em sento molt millor)



Una cançó per tu i només per tu (que te la mereixes, jiji):

1 comentari:

Xisti ha dit...

que xungo que el millor sopar sigui el de la despedida no? Però mola saber que es un mateix el que se'n va, la gran putada es despedir algu que odiaves al curro i que hagi trobat una feina inpressionant!

jeje, m'alegro que l'odiat... si és que n'hi ha algun siguis tu!

Malauradament no tinc temps de birres dins el calendari d'aquest any... jaja! Ja et fare un forat quan pugui i m'expliques!

fins aviat TINA

pd: forat amb birra i somriure o prometo!!!