12 de gener 2010

Lost

Any nou... vida nova.

Potser no és tan radical, però no deixa de ser força cert.

Dos dies de la meva "nova vida", i de moment molt content, tot i que una mica desbordat per els canvis, els horaris, les feines que venen, la cuina que es multiplica per 4...

Han estat motls dies de vacances (per mi... moltíssims), i la desconnexió ha sigut espectacular, d'aquelles que et deixen la cara amb un somriure amplificat.

Hi ha hagut temps per gairebé tot... per dormir, per menjar, per estar amb els de casa, per badallar, per fer cervesetes, per celebrar, per ballar, per abraçar, per saltar, per lesionar-se el peu... per tot... o gairebé.

Com sempre em passa aquestes festes, he estat més "raro" que un gos verd, però això ja no em sorprèn ni a mi, per tant espero que no sorprengui als que m'envolten.

I si haig de fer un resum de les vacances...

- Gambes, filet i fondué
- 4 dones i un senyor
- Un vers reenganxat
- Jocs d'estratègia
- Avatar
- Un "fins aviat" de mentida
- Esquís
- Cerveses i mojitos
- Un vegetarià
- Un anell que algú es va deixar a casa...
- Petons a qui no tocava donar les gràcies
- Obres i lavabos potes enlaire
- Fanalets i caramels
- La Mirona amb molt bona companyia sorpresa
- Un cap d'any per guardar, guardar i guardar.
- Assajos
- Respostes a correus massa fredes
- Alguna sotragada del tren
- Neu i el termòmetre a -10º
- Badalls preciosos
- Canelons
- Rebaixes
- Radiografies??


A partir d'ara el blog no estarà tan al dia... és una de les coses que em sap greu de l'any nou...

Espero poder venir de tant en tant (faltaria més) i deixar anar quatre paraules mal lligades!!!




La frase de les vacances:

"... ... ..." (Amb la de mirades que hi ha hagut... no em puc quedar cap frase.


Alguna foto de les festes:

2 comentaris:

Gemma ha dit...

Oooooh què dius ara? Deixaràs el blog mig abandonat? Vaja...sap greu, ara que m'he desenganxat una mica del facebook i m'he passat al món dels blogs, la teva absència es notarà... Espero que de tant en tant treguis el nas per aquí, que sempre vé de gust lleir "quatre paraules mal lligades"

:)

Magrat ha dit...

Oooeeee!! per fí!!

Ostres, et trobarem a faltar!!
Molta sort amb la nova feina i la nova vida, espero que plena d'alegria i moments feliços (cursi però cert ;-P).

Doncs ja ho saps, quan sigui, aquí ens trobaràs...

Bon dimecres!