13 de febrer 2010

Una altra criatureta


Doncs sí... un altre.

I ja en van 4 amb la mateixa "família".

És una sensació estranya, tota curiosa, una barreja de satisfacció i orgull, de veure per fi el resultat de la feina de molts mesos, les baralles, les esperances que de vegades semblaven esvaïr-se, dels somnis, de les discussions, dels assajos repetitius i monòtons, de les hores sol a casa apallissant la bateria, de les infinites estones davant un paper en blanc, ja sigui a casa, en un aeroport, o en un hotel a l'altra punta de món a hores intempestives.

I al final et donen una caixeta de plàstic, que resulta que conté l'essència de tot allò.

Una caixeta massa petita per poder contenir tants somriures, tantes anècdotes, tanta música, tanta vida.

Em quedo amb cada un dels mil moments que hem passat junts parint-lo.

Anna: Una vegada més, ets la veu dels meus batecs

Xevi: Si els meus ritmes poguessin ser notes, jo seria tu.

Xarli: La meva millor altra meitat.

Alfredo: La sorpresa més gran que tinc ganes de descobrir

Ricky: La discreció feta amic.

Berto: La simplicitat feta màgia.

Alfons: Benvingut a casa.


I quan hi penses et sents orgullós, i gairebé t'emociones quan, amb els nervis d'un infant, intentes arrencar el plàstic que fa d'embolcall del nou CD.


Als que d'una manera o una altra n'heu format part, ja sigui per afegir-hi somriures, o alguna llàgrima, o encara que hagi sigut tan sols per empènyer un espai entre dues paraules, moltes gràcies.

Ja sé que no deixa de ser un CD més a la vostra estanteria (si hi ha arriba), però per mi és tota la resta.

La frase:

"Qui vol jugar...?"

4 comentaris:

Jordi Dausà (jdausa@gmail.com) ha dit...

Plas plas plas!

Xisti ha dit...

Felicitats guapissim!!!
amb delit per escoltar com sonen tantes
emocions i ganes d'afegir-hi les meves
als sons de les vostres cançons!

petons àcids de cítrics
PD.se't troba a faltar molt!

Gemma ha dit...

guaiiiii!! :P

Manel ha dit...

carai noi que precios el que dius pero i els tecnics i el productor no es mereixen una paraula també? Els components del grup ja els has dit cosetes pero hi havia mes gent!