22 d’abril 2010

Sant Jordi



M'agraden les roses... fan molt bona olor i són precioses...

M'agraden els llibres... els devoro, els mastego, els digereixo o els vomito i me'ls torno a empassar... no podria viure sense literatura. De la bona, de la dolenta, llibres d'avió, llibres de tauleta, llibres de cadira i llum, llibres ben escrits, llibres de moda, llibres de sempre, llibres primets, llibres gruixuts... simplement llibres.

M'agrada Catalunya... és el meu país. Ni el millor ni el pitjor. Segurament té més peròs que no pas contres, però és el meu, i em van ensenyar a estimar-lo... i creieu-me que ho faig.

M'agraden els dracs... aquesta barreja de romanticisme i màgia, d'imaginari i de bestiari, foc, escates, ullals, ales, força i ràbia...

M'agraden les princeses... tot i que em consideri republicà, m'agrada pensar en una noia rossa (o morena, perquè no?), bonica, ben vestida, innocent i bona noia pentinant-se en un balcó mentre, sota les estrelles, espera el seu príncep blau i valent...

I si a asobre dóna la casulaitat que és un dia on tothom em felicita...


No puc evitar que m'encanti Sant Jordi!!



I el de demà acabarà de la millor manera... amb música!!



Avui torno a posar una cançoneta, aquesta per tu, perquè sí!!!


1 comentari:

Gemma ha dit...

Tot i que ja t'he comentat en una entrada més recent...no ho puc evitar! És que m'encanta Sant Jordi!! Quina sort tu, que tens encara un motiu més per gaudir del dia! N'estic orgullosa de viure en un país amb aquesta data al calendari :)

Visca Sant Jordi!! (i el poble cridà "viscaaa!!")