10 de maig 2010

D'exursió...



Au, tornem-hi.

Preparar la maleta, la documentació, el passaport, els bitllets, mirar les prediccions del temps i esperar que el volcà no em torni a fer la punyeta...


Això sí, últimament estic de "pega futbolística"... em va tocar veure el Barça-Inter des de Tel-Aviv, i ara em tocarà el final de la lliga des de Sarajevo.

Un parell de dies a Bòsnia, un parell a Sèrbia i un a Montenegro.

Comptant aquest viatge, la llista de països visitats comença a ser xula:

España
Andorra
França
Portugal
Alemanya
Àustria
Rep. Txeca
Anglaterra
Escòcia
Finlàndia
Suècia
Suissa
Holanda
Bèlgica
Itàlia
Bòsnia
Sèrbia
Montenegro
Rússia
Turquia
Israel
Kuwait
Qatar
Dubai
Marroc
Suráfrica
Singapore
Maldives
Austràlia
Nova Zelanda
USA
Mèxic
Ecuador
Colòmbia
Perú
Bolívia
Brasil
Xile
Argentina

A només un dels 40... i si tot va bé el mes que ve afegirem Bahrain a la llista!

Total, només en quedarien 155... jejeje.

Per la resta, setmana de claus a la mà, concert a la Bombolla i molta feina per fer.


Bona setmana a tothom!

2 comentaris:

ester_kandi ha dit...

Quasi una tercera part dels països... es diu ràpid!
Espero que no ens portis mala sort i guanyem la lliga...

bon viatge!!!

Magrat ha dit...

Ostres, tu, quina enveja... ja m'agradaria a mi...

Sort amb el volcà!!

jeje...