06 de maig 2010

I què?



I què si plou?

I què si el temps fa dies que intenta posar-nos traves?

I què si les 4 rodes del cotxe han dit prou?

I què si tinc mal de cap?

I què si els plans d'avui s'han hagut de postposar?

I què si se'm cremen les torrades?

I què si a la feina m'espera una pila de coses per fer que em colgaria?

I què si tinc dubtes existencials?

I què si no tinc gelatines a la nevera?

I què si em fan mal les cames?

I què si de vegades m'enyoro?

I què si el futur m'espanta?

I què si el passat em tempta?

I què?


Seguiré somrient amb la boca ampla, que ho sàpigues.


Demà divendres... amb totes les lletres!!

2 comentaris:

Gemma ha dit...

La que més m'ha agradat, amb diferència, és la de les gelatines a la nevera. Jajajaja m'ha trencat!

I sí, cert, no t'equivoques, dius la veritat: ja gairebé és divendres!! :D

Per cert, aquesta entrada m'ha recordat una frase que se'm va enganxar fa temps i que la recomano a tothom (potencia la seguretat en un mateix i ajuda a passar del que pensi la gent). La frase és: "Sí-coma-i-què?!"

Xisti ha dit...

Jajaja! Merci guapo!!!
farè el que sigui capaç i la vida em permet-hi...
em sembla que per la resolució d'aquest cas haureu
d'esperar unes setmanetes...

però prometo entrenar la teva frase a consciència ratoli!

i... Sí, i què si plou!
però sobretot... perquè punyetes tens gelqtines
a la nevera... quin fàstic !
enlloc d'una birra em de quedar perquè
t'ensenyi a fer flan de cafè!!!

serè fora aquest fidne però molta sort a figueres!