11 de maig 2010

I un altre...



Encara no ho tinc tot a punt per marxar diumenge cap a Sarajevo que ja tinc el pròxim viatge gairebé enllestit, per marxar a primers de juny, just passada la Festa Major.

Aquesta vegada toca Kuwait, Aràbia Saudí, Bahrain, Qatar i Dubai.

2 més a la llista dels que no he trepitjat mai, ja seran 41!!

Això sí, els tràmits per demanar el visat per Aràbia Saudí són realment d'escàndol:

1 carta de qui vas a veure en àrab signada i segellada per la cambra de comerç de Riyadh.

1 carta teva al cònsul demanant siusplau el visat (explicant què, com i quan del viatge)

1 Formulari oficial de solicitud de visat signat i segellat on, entre altres coses em pregunten de quin secta religiosa sóc, quin número i quin parentiu té el meu "mahram" (no en tinc ni idea de qui o què és el meu "mahram", hauré de tirar de Google).

1 foto

El passaport original sense cap segell d'Israel (Meeeec, tenim 1 problema, ja necessito un passaport nou, fa 2 setmanes jo era a Tel Aviv)

160,00€ (detallet important)

Amb tot això fet, ho envies al consulta, creues els dits i al cap de 10 dies et confirmen si pots viatjar o no.

En fi, una manera molt fina i delicada de dir-te que no cal que hi vagis...

És l'únic que em fa una mcia de mandra, els altres en tinc ganes.. sobretot Bahrain, on no he estat mai!!

Apalins, bon dimarts a tothom!!


PD: Ara que ho miro, últimament porto una ratxa de paísos... "interessants" (Colòmbia, Israel, Bòsnia, Sèrbia, Montenegro, Aràbia, Kuwait...jejeje).

1 comentari:

Xisti ha dit...

Bahrain? però això és un país???
sona a pelicul·la ploranera de diumenge a la tarda!

I aquest respecte que els teus jefes han mostrat per les dates més burxaires de l'any? ha sigut casualitat, vas haver de fer un munt de papers semblants als de l'entrada a Arabia Saudi? o te a veure amb els lligams familiars d'algun jefe en concret?

Sort que et tindrem ratoli, que la fauna barrakaire ha de mantenir el nivell!