29 de juny 2010

Prou!



No per no veure-la a venir de fa temps significa que faci menys mal...

Ja n'estic fart que em prenguin el pèl, que em tractin com un miserable, que m'arraconin, que em manipulin, que em facin pagar el beure de la festa i ni tan sols m'hi convidin, que ni les vegi passar, que es pensin que em mamo el dit, que em robin, que em segrestin els drets més fonamentals, que em violin, que m'humiliïn, i que a sobre els que representa que em representen em vulguin vendre la moto que és pel meu bé i que no hi ha alternativa millor.

Doncs sí, n'hi ha una, només una, i cada vegada més clara.

Som-hi??


Una lectura MOLT recomanable:

http://perabonspatricis.blogspot.com

1 comentari:

Jordi Dausà (jdausa@gmail.com) ha dit...

El gran problema és: "I ara què?". Una manifestació un dissabte de juliol pot convertir-se en el fracàs més rotund de la història (només superable per les darreres onades de consultes sobiranistes).