01 de juliol 2010

Merda de país, merda de món...

Definitivament, el món està fotut, molt fotut.

Aquest matí m'he llevat amb la notícia que un tal Rafael García ha quedat en llibertat.

Per qui no sàpiga de què parlo, el tal Rafita (així se'l coneix), el maig del 2003, amb tres amics més, va decidir que tenia ganes de marxa.

Com que devia ser un pobre reprimit i no li arribava ni per pagar una prostituta (o li feia por que aquesta es mofés del tamany del seu membre), què va decidir? Doncs segrestar la pobra Sara Palo, de 22 anys, que desafortunadament passava per allà.

Després de violar-la repetides vegades, i per fer desaparèixer proves, no se'ls acut res millor que matar-la... i per fer-ho la van atropellar 15 vegades (15!!!!!!) i després la van ruixar amb benzina i la van cremar viva (sí, després de 15 intents la pobra noia encara era viva).

Evidentment la policia no va trigar massa a enganxar-los, però... aquí la gràcia del cas, el que ha passat amb els 4 imputats:

- Al major d'edat... a la presó (faltaria més), condemnat a 64 anys (ja m'agradarà veure quans en compleix, sincerament)

- els altres tres (menors d'edat) cap a un centre de menors del qual, després de 3 anys tancats (tancats amb Play Station, camp de futbol, llit calent, 3 àpats al dia... faltaria més) i 4 de llibertat vigilada (llibertat al capdevall, no ens n'oblidem) ja poden anar sortint. El primer d'ells el tal Rafita... Als altres 2 els queden 2 anys.

ALGÚ M'HO EXPLICA SIUSPLAU????????????????????????????????

I el ministre de justícia parlant dels drets d'en Rafita.

Ja em perdonaran, i no vull ser demagog, però algú que viola vàries vegades a una noia (a més a més discapacitada mental), que l'atropella 15 vegades, que la ruixa amb gasolina i l'encén... no té cap mena de dret. Em plantejo fins i tot si té dret a viure.

I me la pela (parlant malament) la gent que alega que tothom té dret a una segona oportunitat, que em recorden què és la reinserció, que viuen en un món on els ocellets fa piu piu i els núvols són de cotó, bla bla bla. No ho veieu que sou una part del que aquesta colla de fills de puta fan servir per aprofitar-se del sistema, pixar-se a la vostra cara i sortir amb les mans a la butxaca i xiulant alegrement?????????

Jo no sóc ningú per decidir sobre la vida de ningú altre, i haig de dir que estic en contra de la pena de mort, però no per això deixaré de pensar que el món sense en Rafita seria un lloc millor.

I no generalitzo, perquè conec gent que a diari treballa en el "sector", i cada cas és un món, però hi ha casos que fan mal als ulls...

I espero que el tal Rafa no llegeixi això, perquè segurament si em denunciés per injúries i amenaces m'acabarien condemnant... a mi!!!

I llavors llegeixo que els acusats de robar els calçotets de la selecció anglesa de futbol han estat condemnats a 2 anys de presó...

Sense paraules.

Fets com aquest fan que cregui que el sistema que ens aguanta està esquerdat, podrit, viciat i a punt d'ensorrar-se.

I que em posin de molt mala llet només llevar-me.

En fi, suposo que alguns pensaran que dec ser un feixista, un totalitari, que dretejo cada dia més i que sóc una espècie de monstre sense consiència ni ànima, propi d'eres passades i no gare civilitzat... doncs sí, deu ser això, el problema deu ser meu. Segurament...




Demà divendres.

1 comentari:

Gemma ha dit...

segurament tens raó... però noi! resulta que les coses algú va decidir que anaven diferent!!