05 de juliol 2010

Som una Nació??




Cap Tribunal obsolet i retrògrad em dirà què sent el meu cor...
Cap ministra de defensa venuda em dirà què m'està bé i què no...
Cap president inepte i badoc em dirà fins on em puc sentir català...
Cap nacionalista enclenxinat i pidolaire em dirà que ara no toca...
Cap suposat independentista venut per un càrrec em dirà què sóc...
Cap feixista espanyol em negarà els meus sentiments...
Cap progressitsta esquerranós m'obligarà a conformar-me...
Cap discurs fet perquè toca em convencerà o deixarà de convèncer-me...
Cap senyera ofegarà el crit que proclama la meva ànima...
Cap lema escrit o deixat d'escriure em farà pensar diferent...
Cap expresident de cap culb esportiu utilitzarà la meva ràbia...
Cap "cap pelat" amb ínfules de ministre em farà creure que s'ho creu...
Cap neohippie amb bicicleta m'ensarronarà dient que ara sí que actuarà...
Cap pamplines a 80 Km/h em farà pensar que no s'agenollarà com sempre...
Cap "ultra" disfressada de blanenca té dret ni tan sols a insinuar-me...
Cap "Ciudadano" em voldrà vendre que és polític de veritat...
Cap selecció, encara que guanyi el mundial, silenciarà la meva veu...
Cap neonazi amb bigoti de fireta podrà fer girar la truita...
Cap, cap ni un...



Ja falta menys, cada dia menys...

1 comentari:

Magrat ha dit...

Osti! com mola donar de menjar als peixets!!

M'agrada, aquest nou format!!

;-)