09 de setembre 2010

Cinema...


Avui tinc ganes de cine... en tots els sentits, i suposo que aquest vespre em trauré el "mono", però avui simplement deixo un recull de les frases que m'han marcat més assegut en una butaca.

Me'n deixo centenars, segur, però si ni el post d'avui seria de 15 pàgines...

La frase del dia avui... la que us agradi més de totes (o en podeu afegir tantes com vulgueu!!):


"No me'n recordo mai d'oblidar-te" (Memento)

"Sóc impossible d'oblidar, però difícil de recordar" (Eliasbethtown)

"Han de passar tantes coses perquè dues persones es coneguin..." (21 grams)

"Només quan ho perdem tot som lliures per actuar" (El club de la lluita)

"No m'atreviria mai a dir-li què ha de fer amb el seu passat, però sàpiga que alguns ens preocupa el que faci amb el seu futur" (Batman Begins)

"El nostre cor és lliure, però no tots tenim el valor de fer-li cas" (Braveheart)

"Vés-te'n lluny, molt lluny, però no em deixis anar la mà" (Balla'm l'aigua)

"Un poble no ha de témer els seus governants, els governants han de témer el seu poble" (V de Vendetta)

"Si alguna cosa és massa bona per ser veritat, llavors és que no ho és" (Maleïts Bastards)

"La vida és un rellotge gegant amb una sola paraula escrita... ARA" (El tigre i la neu)

"Ets el formatge dels meus macarrons" (Juno)

"L'autèntic perdedor no és el que perd, si no aquell que té tanta por que ni tan sols ho intenta" (Little Miss Sunshine)

"La meva professora de primària em deia que vaig néixer amb dues raccions de cervell i mitja de cor" (Una ment meravellosa)

"Jo no sóc res si tu deixes d'imaginar-me" (Camino)

...

I així podríem estar-hi hores i hores i més hores...


Demà divendres.

1 comentari:

Magrat ha dit...

M'encanten!!

Bon cap de setmana!! ;-)