13 de setembre 2010

Sense


Un croissant sense una banya,
Un camí sense asfaltar.
Un pizzero sense moto,
Un pallasso sense nas.

Un facebook sense contactes,
Un crostó sense pa.
Un dilluns sense divendres,
I un Safari sense Mac.

Una goma sense llapis,
Un martell sense claus.
Un surfista sense onades,
Una tenda sense camp.

Un dau sense una cara,
Una foto sense marc.
Un dinar sense estovalles,
Un petó sense estimar.

Un pastís sense espelmes,
Un xupa-xups sense pal.
Un rellotge sense broques,
Una encaixada sense mà.

Un viatge sense mapa,
Una barca sense mar.
Un còmic sense vinyetes,
Un tequila sense sal.

Una paella sense mànec,
Un coixí sense sofà.
Un PC sense pantalla,
Un avui sense demà.

Una guitarra sense cordes,
Una bici sense pedals.
Una arracada sense orella,
Un cigarro sense foc.

Un sant Jordi sense roses,
Un discurs sense parlar.
Un "perdona'm" sense ganes,
Un taló sense firmar.

Un iogurt sense cullera,
Una cola sense gas
Un arribar sense trobar-te,
Un escrit sense acabar...



Avui el dilluns és més dilluns, per això divendres serà més divendres...



2 comentaris:

Gemma ha dit...

Aaaah no! Un croissant sense una banya...això no es pot permitir eeh?? Què se'n faria, doncs, del ritual de menjar un croissant començant per LES banyes?? M'esgarrifo només d'imaginar-ho!

Feia massa dies que no feia rutes blogueres. No es tornarà a repetir...això sí, no em treguis ni una banya de croissant o tu i jo acabarem malament ;)

Gemma ha dit...

ie! m'agrada!

una abraçada, i fins dissabte!!

(osti, m'acabo d'adonar que fa dies que et trobo a faltar)


gemma (l'altra)