02 de setembre 2010

Setembre


Amb la tonteria ja som a l'últim trimestre...

Ja ho sé, ara podrien venir tres-cents setanta-quatre tòpics de l'estil "si sembla que fa dos dies que celebràvem el cap d'any...", però no calen, tots sabem que el temps devora calendaris.

Setembre, un mes d'inflexió, un mes de pas, un entretemps, un ni fu ni fa...

Passar de l'agost, que és el rei de l'estiu, les vancances, la "juerga" i les nits a la fresca de festa major per anar de caps a l'octubre de castanyes, llars de foc, fires de Girona, abrics i fulles a terra.

S'acosta l'època ideal per la nostàlgia, per tancar-se a casa sol i poder menjar-se el cap intentant trobar respostes que saps que no existeixen.

Trobar-se a un mateix, redescobrir-se, meditar i prometre's canvis...

Jo ja fa un parell d'anys que no em prometo res, perquè llavors m'enfado quan no ho compleixo, que és el que acaba passant irremeiablement. Suposo que ja fa massa que em conec i ja no m'enredo tan fàcilment.

Per mi serà un setembre com molts altres, però potser aquest estiraré una mica més el coll per veure si la vista m'arriba on vull veure què s'hi amaga...

I mentretant, doncs dilluns i dimarts a Bèlgica... 800 kms en dos dies, per si no m'agrada conduir.

Un aperitiu comparat amb els 20 dies que s'acosten d'avions, hotels, trasllats i maletes...

Espero que vinguin, perquè de moment... sense ganes.

I mirant més a prop... un diumenge que m'espanta.


El blog d'avui és com el setembre, un blog de pas, d'entretemps, ni fu ni fa... però si avui busqués paraules acabaria amb les mans ennegrides, i no em convé.


Bon cap de setmana a tots i a totes!!!!!

1 comentari:

Magrat ha dit...

Sí, potser és l'anada d'olla més bèstia que he escrit, però lamentablement no és la més bèstia del total pensades i/o fetes... jajaja! Vaig de mal en pitjor, ai senyor...

Per a mi, cada època de l'any té les seves coses bones... el que compta és saber gaudir-ne.

Que acabi d'anar bé el cap de setmana!! ;-)