31 d’octubre 2010

I un altre...

Sentiments, trasllats, companyia, gossos, música, comiats, benvingudes, un nebot nou, algun amic de menys, guitarres, bateries i baixos, casa nova, cotxe nou i moto nova, petardes, tallagespes, feines noves, feines velles, maldecaps de sempre, rosses, gomes d'esborrar, avions, més avions, encara més avions, catàlegs, riures, somriures i riallades, multicultors, carbassons i cogombres, cames adolorides, algun refredat, jardins per cuidar, pinso i vacunes, sopars, concerts, películes, pantalles, hotels, taxis i gimcanes, raquetes a la neu, sopars de cap d'any, castanyes i burxaires, disc nou, vacances relaxades, pluja, sol i alguna nevada, esquís i patacades, sopars de comiat, whisky de 7 litres i ressaca, dinars, regals i paraules, Skype, internet i altes hores de la matinada, els de sempre al meu voltant i els nous que han vingut per quedar-se...

Un any ple, d'aquells que si fossin àlbum sortirien els records pels costats, de tants que n'hi haig de guardar...

A tots els qui, de prop o de lluny heu passat pels meus 31, un petó enorme!!

Als que no, a alguns us he trobar a faltar.


I ara a omplir el 32, que com a número m'encanta!!!!!


PD: Quan un va embalat amb el cotxe i no és a temps a frenar... s'emporta per davant a qui es troba... Ahir em vaig embalar massa. Suposo que la disculpa va tard, però només dir-te que sàpigues que sé que vaig cagar-la.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

que boncis els albums en que els records s'escapen pel costat... m'encanta la imatge!

que passis un dia tan ple de coses bones com et mereixes i aprofita la pluja que és l'excusa perfecte per buscar dins de casa l'emocio que sovint busquem amb coses de fora!!!

Que tignueu un gran sopar!!! ens veiem aviat!
Tina

Llir entre cards ha dit...

Doncs ja ho saps! a disfrutar-los i de ben segur que els ompliràs tan depressa que n'hi te'n adonaràs!!
Per cert, els números tots són macos i especials!!