26 d’octubre 2010

Obrim la finestra doncs...


Diuen que quan es tanca una porta sempre s'obre una finestra...

Aquesta vegada, de nou he sigut jo qui ha tancat la porta. No ha sigut un "portassu", ni una puntada de peu ni res, simplement he agafat el pom amb cura, i he empès la fusta fins a encaixar amb el marc...

Bé, de fet serà divendres quan se senti el "scummm" del tancar-se.

Potser al final creuré aquella veu interior que tant m'estimo i que em diu que sóc un "precipitat" (jo sempre havia pensat que això era quan en un vas al laboratori apareixia un sòlid d'entre líquid...), però no hi ha cap decisió de la que em penedeix (en aquest aspecte) i ho faig després de moltes i moltes hores de pensaments, anàlisis i balanços...

O sigui que als 31 seré aquí, però als 32 seré allà... i entremig 4 dies de festa que em venen MOLT de gust... de nou barraques!!!

Aquest any no hi haurà làsers, ni congues, ni "aaaaaiiiisss", ni portals a les tantes, ni llavis inesperats, ni llàgrimes, ni males cares ni sopar al xino, ni res de tot el que les barraques m'han anat reglant al llarg dels anys... aquest any somriures, amics, coneguts, cubates, música i converses, aquest és el guió.

O sigui que molt bona festa major de sant Narcís a tothom, i si ens veiem ja quedarem per muntar un sopar, no?

Ah, i pel que fa a la finestra... quan pugui us dono més detalls, ara no seria pertinent.

Siau!

5 comentaris:

Magrat ha dit...

Uuuueeee!! El "retonno"!!

M'agrada l'acudit del "precipitat"... jeje, deformació professional.;-)

Doncs vinga, sigui el que sigui, si ho tens tan clar, sempre endavant! Hi ha moltes finestres per descobrir...

Bones fires (i molta ratafia)!

Xisti ha dit...

jaja! entre finestres i calaixos va el joc de la causalitat!
AL final serà que no ens fa falta la birra per entendre'ns? o poder si i així t'explico quins vidres trenco i tanquem tambè el tema birra que ja comença a sonar com els quedades per sopars fantasmes entre vas i vas de ratafia a barraques!!!

Si t'animes dijous comencem amb els acoustics al cucut i mishima a la fresca!

Llir entre Cards ha dit...

Sempre endavant i mai endarrere!
La vida tan sols és viu un cop! així que aprofita i fes tot el que la teva "veu interior" et diu i s'hi t'equivoques no passa res! mires el costat positiu que dels errors se n'aprèn i molt.
Ànims i sort!!!

Anònim ha dit...

Segur que tot anirà bé, quan un ho veu clar s'hi ha de llençar. No s'ha de deixar tancada una finestra

molt bones barraques!!

Anònim ha dit...

somos dueños de nuestros silencios y esclavos de nuestras palabras.
o
Nunca abras la boca a menos que sepas que lo que vas a decir es más hermoso que el silencio.
em sembles un perfecte imbecil.