26 de novembre 2010

Avui sí!!


Avui sí... em vé de gust, en tinc ganes, el necessito i a sobre tinc la gran sort de que ja és aquí!!

Després d'una setmana molt positiva però potser massa atapeïda, els caps de setmana venen més de gust, i més si aixeques la vista a l'agenda i el que hi veus t'encanta!!

Avui serà un divendres d'aquells de forquilla i ganivet, de posar-se el pitet i gaudir-ne!!

Una tarda que ja tardava, i una nit farcida d'emocions, somriures, alguna llàgrima i sobretot, bona companyia...

I demà un dissabte per prémer el "REC" i guardar-ne una còpia...

Això sí, el diumenge procuraré, un cop exercit el meu dret (que j crec que és obligació) de vot, procuraré desconnectar-me del món fins al vespre, quan estigui tot el peix venut i cobrat, perquè si ja a hores d'ara n'estic fart, si diumenge engego la tele acabaré amb ganes de calar foc a algú...

Per sort dilluns tenim sobredosi d'emcoció, nervis i adrenalina...

Molt bon cap de setmana a tots, recolliu-ne tants records com pugueu!!!!

4 comentaris:

Albert B. i R. ha dit...

Tinc unes ganes que arribi diumenge a la nit i saber com acaba tot! Serà un dia ben mogut!

Jordi Dausà (jdausa@gmail.com) ha dit...

El diumenge-vespre és un bon dia per fer un pa amb tomàquet (amb vi, és clar) i comentar la jugada.

Anònim ha dit...

doncs jo m'he quedat amb ganes de saber quins plans t'has muntat aquest cul de setmana que siguin tan deliciosos!!!

per cert jo no tinc cap ganes d'arribar a diumenge i sentir les mateixes paraules buides de sempre...
jo dedicarè aquest any a fer com els bons anarquistes i reventar el sistema amb les seves propies regles des de baix o deixant les cadires buides i els sous a les arques!

Tina

Magrat ha dit...

Si diumenge al final caus a la temptació d'engegar la tele i calar foc a algú, avisa, que jo vindré a veure els bombers en acció... jeje! "Cada loco con su tema".

Bon cap de setmana, que vagi molt bé el circ!! ;D