07 de desembre 2010

5000!


Quan un obre un blog, ho fa amb una mescla d'egocentrisme, ganes que el llegeixin i sobretot, necessitat d'escriure... escriure tonteries, pardalades mentals, acudits, anècdotes, contes, el que sigui, però que surti de dins...

Ja fa més de dos anys que vaig obrir aquest blog i avui no sé si ho faria, però el que sí sé és que no me'n penedeixo. El vaig obrir per uns motius molt concrets i ara, amb el temps, se m'escapa un somriure entre irònic i burleta al pensar en el Jordi que va obrir aquest blog...

I segurament els que llegiu això sóu sempre els mateixos, abduits per una estranya força que desconec i que no entenc (jeje), però entrar aquest matí i veure que les visites han superat les 5000 m'ha fet molta il·lusió, molta.

Això vol dir que entre tots cinc mil vegades heu tingut la paciència d'entrar, de clicar sobre algun link o escriure l'adreça a la barra de direccions.

I potser el que hi heu llegit us ha agradat, però potser no, però simplement per haver-vos pres la molèstia jo ja us estic molt agraït.

Perquè al final, encara que dissimulem, els que escrivim en un lloc "públic", obert a tothom, ens agrada i ens afalaga que la gent ens vingui a veure...

I si a sobre comenta ja és la hòstia!!!!

Als habituals (Mandarina, Magrat, Tarda de birres, Gemma, Sara, Lau, Heura, Esther Kandi, Lídia, Eva, i als que no deixeu petjada) us dec una cervesa, als esporàdics espero deure-us una cervesa algun dia!

I a un parell que no em llegireu mai, m'hagués agradat, que ho sapigueu.

Ara a pels 10000!!!!!!!!!

Merci a tots,

Jordi



2 comentaris:

Magrat ha dit...

Merci a tu!! I espero poder seguir llegint (i comentant) aquest blog durant molt de temps!! jeje...

Felicitats pels 5000 i... endavaaaant! ;-)

Llir entre Cards ha dit...

Doncs felicitats!
Personalment fa poc temps que segueixo aquests blogs ( el teu i d'altres), però tens raó hi ha una mena de força extranya que t'abdueix i que t'enganxa arribant a crear la necessitat d'obrir les pàgines per veure que hi heu escrit.