09 de desembre 2010

Estimats Reis Mags:


Primer de tot us haig de demanar disculpes per els anys que he estat sense dir-vos res. Suposo que fer-me gran i que ja portéssiu uns anyets sense tenir-me massa en consideració (mai vau arribar a portar-me el Ferrari 360 Spider ni la Cameron Diaz) van fer que la nostra relació es refredés.

Però aquest any m'he decidit a tornar-vos a escriure, espero que tot el passat entre nosaltres quedi en això, passat.

Aquest 2010 que s'acaba he sigut molt bo, o almenys ho he intentat... he ajudat als de casa, he pagat totes les factures religiosament, he parat i desparat taula gairebé cada dia, no he dit mentides (només les imprescindibles), i fins i tot he col·laborat amb alguna causa solidària...

Per això us passo la meva llista de reis, espero que com a compensació per tots aquests anys en els que no us he suposat cap molèstia, pogueu atendre totes les meves peticions, tot i que reconec que les meves peticions són elevades, però com em deien els pares de petit.. tu demana, que els reis faran el que puguin (i no en tinc cap dubte que així serà):

1- Un pijama del Barça.
2- Un govern que d'una vegada per totes defensi els interessos del meu país.
3- Salut per els que m'envolten (especialment ja saps per qui, a mi em podeu seguir enviant refredats, mal de caps o mal de cames, acceptaria el tracte).
4- Un cotxe teledirigit de gasolina.
5- Un altre triplet memorable, i un 0-6 a la tornada de lliga al Bernabeu.
6- No veure ni una llàgrima si no és d'alegria.
7- Música, molta música.
8- Un armistici global.
9- No haver d'anar a gaire enterraments aquest 2011... no molen gens.
10- El Gran Turismo 5.
11- Tardes amb els amics, vespres amb la guitarra i moltes sobretaules eternes.
12- Molts escenaris vistos des de dalt.
13- Un Ferrari 599 (ho tornaré a provar a veure si cola)
14- Una capsa plena de somriures per si algun dia en necessito i no me'n queden.
15- Uns mitjons llargs d'hivern, i uns quants calçotets (boxer)
16- Sis o set zeros a la dreta de l'últim número dle meu compte corrent (abans de la coma!!)
17- Una conversa per poder parlar de parcel·les.
18- Paraules per poder seguir posant-les en fila.
19- Una taula de mescles digital amb uns altaveus ben xulos.
20- No oblidar mai en qui pensar quan tanqui els ulls.
21- Un país on viure lliurement.
22- Xocolata.
23- Un any només un pèl millor que el que tanquem, simplement amb això em conformo (que no seria pas poc, al contrari).

Ja veieu, tret d'alguna llicència que em permeto, no em sembla que us demani massa.

Com sempre, ja sé que fareu el que podreu...

Sapigueu que la nit del 5 de gener tindreu a la vostra disposició uns aperitius, una copa de licor per escalfar la nit, i aigua i provisions per els camells i el vostre sèquit.

Mentretant rebeu una cordial salutació,

Jordi