13 de gener 2011

Llàstima...

Hi ha gent que té una vida tan petita que necessita agafar la dels atres per sentir-se realitzat...

Si no, no entenc què passa.

No sé si em fa pena, llàstima o ràbia que algú, perquè li vé de gust, es dediqui a ficar el nas i les grapes a la vida d'algú altre que ni tan sols coneix...

A mi no em treu la son, però evidentment no m'agrada que hi hagi algú que, perquè li surt d'on li surt i no té el valor per afrontar les conseqüències de les decisions que ha près (d'això se'n diu ser un home), pugui escupir porqueria per la boca amb l'única intenció de fer mal.

Això va dedicat a tu, tot i que dubto que ho llegeixis, però mai se sap:

A mi la teva vida m'importa poc. Evidentment, com a humanista que sóc per defecte desitjo que le coses et vagin bé, a tu i als teus. Rés més.

Si no tens feina, et recomano el ganxet, els cubs de Rubick, o passejar pel mig de bosc comptant esquirols, alternatives en tens moltes.

El que sí m'atreveixo a aconsellar-te és que deixis en pau a la gent a qui estàs fent mal i, el que és més important per mi, que em deixis en pau, a mi i als que m'estimo.

Oblida com es pronuncia el meu nom, passa de mi, intenta ni tan sols recordar-me... que no et costarà gaire si tenim en compte que ens coneixem de no gaire res.

Dedica't a les teves coses, que em sembla que prou feina tens, no trobes?

Ah, i s'hi t'has d'inventar una mentida, com a mínim sigues una mica més original... però em sembla que ni això.

Apa doncs, que sigui molt feliç i sobretot que trobis ben aviat algú que t'ompli l'ànima, perquè em sembla a mi que se t'està corcant...

Una abraçada,

Jordi



Per la resta... són les set del matí, plantat en un llit enorme, en n hotel enorme, en na ciutat enorme, enmig d'un país enorme... que petit em sento!

Aquesta tarda Canadà, que en tinc moltes ganes!!

4 comentaris:

Llir entre Cards ha dit...

Un sirventès molt interessant...

La rata sàvia ha dit...

Molt llujy encara de Guillem de Berguedà, però gràcies pel cometarri Sr. Llir.

Gemma ha dit...

uooops! quanta tendresa junta! mare de déu!

unabraçada!!

gemma

Gemma ha dit...

Carai, quina entrada...tot i que no sembla gaire per riure, això del sirventès m'ha fet gràcia...si em permets faré un "jeje" discret per a no ocultar el rerefons de seriositat que sembla desprendre aquest text.

Doncs això...je..je...

Una abraçada!