03 de gener 2011

On haig de signar?

Encara que uns dies tard (és el que tenen les vacances), em vé de gust valorar aquest any que acabem de passar. És una cosa molt típica i tòpica, però suposo que tothom necessita, de tant en tant, parar uns minuts la màquina i fer balanç, posar les coses bones i les dolentes al cim de la taula, i jugar a fer córrer els records dits amunt dits avall, per tornar a notar, encara que sigui per un instant, els sentiments que han construit aquest 2010 que ja és una pàgina més de l'àlbum.

D'aquest 2010 en puc dir, sense por a ser exagerat, que ha sigut un dels millors que he viscut, perquè ha tingut una pila de moments d'aquells de guardar ben embolicats.

Què recordaré del 2010?

- Una casa nova en un poble nou.
- Un familiar més, dels de sang, que ja tinc ganes que es faci gran per ensenyar-li a fer malifetes i tonteries, com a bon oncle que sóc...
- Dos bestiotes que ja s'han fet un lloc a casa i a dins meu.
- Un projecte que no va sortir com em pensava, però del que n'he tret un parell d'amistats precioses i molt bons records i experiències.
- Un projecte gairebé nou que m'ha fet recuperar la "trempera".
- 23 països visitats, ja no intento comptar els avions, els hotels ni les hores passades fora de casa...
- La sensació real que ara sóc on volia ser i amb qui m'hi toca ser.
- Els dos cotxes de casa nous, i moto nova.
- Un projecte que m'ha regalat els seus últims moments, i que encara em costa imaginar que desaparegui.
- Un projecte nou, per riure, cantar i sobretot, passar-ho bé!
- Esborranys de futurs que em fan venir ganes que el temps passi ràpid.
- Un altre disc a la col·lecció, espero i desitjo que no sigui l'últim.
- La certesa de saber qui són els "dits de la meva mà".
- 2 videclips, un de "mentida" que, tot i ser de mentida, em fa riure més que el de debò!
- Un altre que m'he passat enyorant-te...

Què vull oblidar del 2010?

- Res de res, perquè tot el que he viscut, pensat, plorat, cantat, rigut i somniat m'ha dut fins aquest 2011 que acabem d'estrenbar, i que ja signo que sigui com el 2010.



Bon any a tots!

2 comentaris:

Albert B. i R. ha dit...

Bon Any! Vist com t'ha anat el 2010, desitjo que aquest 2011 et vagi igual de bé!

Llir entre Cards ha dit...

Tot i que no ens coneixem, desitjo que el 2011 et sigui tan venturós com el 2010.Ets dels afortunats així que disfruta-ho.Personalment no em puc queixar també ha estat un bon any!