02 de novembre 2011

Pffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!

El títol intenta emular l'onomatopeia de bufar les espelmes d'un pastís... sense massa èxit.

Dilluns va tornar a tocar bufar espelmes. Aquesta vegada 33 (curiosament una més que l'any passat, és un fet ben estrany que algun dia miraré d'estudiar...).

Si ho miro fredament, des de la distància, intentant fer un resum ràpid del que ha canviat i el que no, tinc uns sensació estranya, ja que em sembla que no hagi viscut gaire res "important" ni trascendental durant aquests últims 365 dies.

Però si em paro a pensar bé, veig que un any, t'agradi o no, pesa.

- M'han demanat matrimoni... i he dit que sí
- He hagut d'acomiadar gent estimada
- He tancat la millor etapa de la meva vida
- Me n'he adonat que sóc on volia ser i amb qui hi volia ser
- He fet algun petit viatget (3 vegades a USA, Brasil, Canada, UK, Milà, que ara recordi)
- He adoptat una gata
- He vist créixer els meus nebots preferits
- M'he fet una mica més d'aquí
- M'he fet més amic dels meus amics (sona a tòpic, però és veritat)
- He fet algun descobriment d'aquells que crec que valen la pena
- He muntat un nou projecte musical
- L'he trobat a faltar

I el més impotant, he intentat somriure tant com he pogut (i ha sigut molt!)

Un any més, i encara que em pugui fer pesat, puc dir amb la veu alta i clara que SÓC FELIÇ.

Crec que sóc molt afortunat... i ho agraeixo.


Ara toca pencar perquè d'aquí un any la llista de coses fetes sigui tan o més impressionant que la d'aquest any (si tot va com ha d'anar la llista pot fer por... però això ja no depèn omés de mi).

2 comentaris:

Xisti ha dit...

pse pse... em sembla que aquest any has fet tantes coses que no has tingut temps ni d'escriure la llista!!! segur que si repasses el blog, l'agenda o el facebook o algun d'aquests gadgets d'ultima generacio que registren pe ron passem en surten unes quantes de lokures que ara tens oblidades!

I l'any que ve sense dubte serà mes llarga!

Xisti ha dit...

que no millor ni més feliç, que feliç s'és feliç i punt!
ni poc ni molt sinó cada dia diferent!

33 petons a cada galta!
Tina

PD: per cert a veure si hi afegim algun dia la birra aquella de xerrada quilometrica que tenim pendent des de fa dos anys! jajaja que birres moltes pero converses llargues en portem menys ultimament!