09 de gener 2012

Entre Nadals, reis, anys nous i anys vells...



Au, ja està, ja s'ha acabat.

Un altre any, ja ens hem tret de sobre el Nadal. Per fi.

Ja sabeu que no m'agrada el Nadal. Només em quedo amb dues coses de les festes en general, tenir vacances i que la gent estigui emotivamnent més receptiva.

La resta... a cremar.

Aquestes festes, com totes, han passat volant. I marxant s'han endut els vestigis que quedaven d'un any que amb el temps oblidarem, o això espero.

Un any ple de contratemps, amb més dies grisos dels que estadísticament ens haguessin tocat i de força porqueria en general... o sigui que fora! Cosa dolenta... fora del ventre!

Per sort, com passa sempre, hi ha alguna espurna de llum que guardaré en un raconet de la memòria, intentant no vincular-ho al desastre general... però amb el vostre permís aquestes espurnes me les guardo totes per mi.

I ara toca el 2012.

Els desitjos? Doncs un de molt simple... que sigui tan sols una mica millor que el 2011 en aspectes generals.

En teoria ha de ser-ho, ara falta veure la pràctica.

De moment ens arramangarem i hi posarem tot de la nostra part per aconseguir-ho.

Em consola pensar que no serà molt difícil millorar el 2011...

I no feu cas a la foto d'avui... simplement m'ha impactat una manera tan simple i brillant de descriure'ns.

PS: I prometo escriure més i sobretot... millor, que realment els últims posts han sigut d'una baixa qualitat alarmant... ho reconec.

2 comentaris:

Xisti ha dit...

jeje, costa escriure ultimament eh!
ja se que és mala cosa però se'm ha ocorregut fer-ne un proposit de 2012... tornar a escriure una mica més al blog... A veure que tal em va!

Amb ganes de llegir-te, el pse pse és per la critica final, la foto m'ha encantat!

Emma ha dit...

Aixó d'escriure és propi del Nadal crec, jo fa dies que vull escriure coses i no sé per on començar... Així que compartiré amb tu un dels propòstits per aquest 2012 i intentaré esciure coses més profitoses i esciure més sovint al blog!
Feliç 2012!