09 de febrer 2012

8000 gràcies a tots!


Són tonteries, números, casualitats o directament maneres espectaculars de perdre el temps...

Però avui me n'he adonat que estic a punt d'arribar a 8000 visites al blog.

I potser sona molt "queco", o molt tonto, però m'ha fet il·lusió!

D'acord, hi hem de restar les meves visites, de vegades compulsives, per veure si algú ha escrit o no (normalment sol ser que no, no ens enganyem)... però no crec que passin de les... mmmm, no sé, fent un càlcul ràpid... meves, meves, n'hi deu haver unes 7500... jejeje.

Fora conyes, MOLTES GRÀCIES a tots els que heu perdut un, cinc o cent minuts llegint les meves tonteries, tant si heu rigut com si heu pensat que no valia la pena... gràcies de veritat (i als que comenteu directament us dec una cerveseta!!).

Seguiré intentant anar deixant historietes, contes, paranoies o reflexions per aquí, encara que segurament no ho faci tan sovint com m'agradaria, prometo actualitzar sovint.

I de passada, gràcies a tots els que recomaneu blogs i que m'heu permès descobrir gent que realment escriu, pensa o imagina coses extraordinàries.

Apalins, ara toca arribar als 10.000!!

La Rata

PS: Un gràcies més sentit i especial a les tres persones directament responsables que aquets blog existeixi... per tres motius radicalment diferents, però m'heu donat motius i excuses per començar, per seguir i per no acabar. Us estimo!