25 de juliol 2012

Engrunes de pa dins el banyador



Podria ser el títol d'un disc d'algun grup d'aquests que estan tan de moda, música minimalista, costumista i de casa, amb lletres pròximes i paraules rares... de pal:

Engrunes de pa dins el banyador, 
la Polaroid s'atabala de veure't tan maca
Quan tornem de Sant Pere Pescador
Si els "Tupers" s'acaben, toca anar a veure la mama.
I els mitjons d'un en un desfilen pel filat rovellat del terrat...
On els veïns parlen de Harryhausen i de Cotillard
I un aroma de sopa se m'enganxa a la roba, 
I decidim sortir a fora a sopar...

La la laaaaaa, engrunes de pa
La la laaaaa, entre dues converses,
La la laaaaa, engrunes d'estiu
Dintre meu et desitjo per mi.

Però no puc, em fa por la piscina
on de petit en Xavier em volia ofegar
Però no en sé, mai he après a nedar
Ni amb l'esquena farcida amb dues mil "burbujitas"
I t'ofereixo una birrra que caduca en dos dies, no fós cas...
I m'expliques perquè l'Oriol t'ha deixat
I faig com que t'escolto i t'entenc
Mentre penso en demà anar a comprar...

La la laaaaaa, engrunes de pa
La la laaaaa, entre dues converses,
La la laaaaa, engrunes d'estiu
Dintre meu et desitjo per mi.


Au, ja hi podeu posar unes guitarretes, un trombó de fons, un piano d'aquells de joguina i una veu particular, i a vendre discos (jejejeje, avui estic cínic, perdoneu-me).

Però no, "Engrunes de pa dins el banyador" és el que defineix una sensació que tinc últimament. M'explico, sinó quedo com si fós una mica raret, no?

Quan et trobes engrunes de pà dins el banayador molesten, i molt. 

Engrunes de pa dins el banyador significa aixecar-se, espolsar-se les cames fent moviments propis de danses tribals, o finalment ficar-se dins l'aigua i rendir-se al fet que treure's el banayador i xarbotar-lo farà la tasca més fàcil.

Per tant estem d'acord que les engrunes de pà dins el banyador no són una cosa agradable, a no ser que tinguem alguna espècie de "fantasia" amb sentir mil trosset de farina rostida rascant-nos les cames i els genitals.

Però... per què tinc engrunes de pà dins el banayador?

I aquí és quan les repostes valen la pena, coses com convertir un dimarts que podia haver sigut un més al cistell de la roba bruta en un dimarts d'aquells que, sense passar a l'àlbum, queden durant una temporada.

Al final m'agradaran els estius i tot!!



PS: Demà comença un cap de setmana ple de música:

Dijous 26, a les 21:30 al pati de Can Trinxeria, concert de Tutti Veus
Divendres 27, a les 23:00, a Sant Esteve de Palautordera, concert de Quarts de Quatre
Dissabte 28, una marató de Reggae
Diumenge 29, a les 21:30, a l'Estartit, concert de Tutti Veus