02 d’agost 2012

Fins ara!



Demà me'n vaig de vacances, o sigui que ho tanco tot, m'asseguro que no quedi cap finestra oberta, cap porta mal ajustada, que les aixetes estiguin tancades... i apasiau!

M'he proposat viure aquests 9 dies sense internet, ni facebook, ni twiter, ni correu, ni tan sols mòbil.

Serà dur, perquè reconec que estic força enganxat, per no dir addicte...

Però és l'ocasió ideal, no hi haurà millor moment.

A més, m'he baixat dues aplicacions molt noves, que diuen que estan molt i molt bé:

- Amicsdedebò 7.0
- Menorcator 2000 (amb l'extensió de programari Veler.1)

Apa doncs, us deixo fins d'aquí una setmaneta ben bona.

Feu bondat i cuideu-me les xarxes!!!

1 comentari:

Emma ha dit...

Jo també he escrit de les vacances, i també faré una desconexió de tot, que és molt més maco explicar-ho quan has tornat. Disfruta-les molt aquestes vacances tan merescudes!
Petons!